یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدرسه 6 کلاسه مشارکتی در روستای غریبدوست بخش ترکمانچای میانه با 10 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

همدان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان تیر سال‌جاری فرصت دارند در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با اشاره به عمدی بودن آتش‌سوزی‌های اخیر در خوزستان گفت: برخورد جدی با عوامل وقوع این حوادث صورت گیرد و هیچگونه مسامحه‌ای با آنها نخواهد شد.

تهران - ایرنا - استاندار تهران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان تهران تاکید کرد: باید در رابطه با این بیماری اطمینان کاذب به افراد نداده و از عادی سازی شرایط پرهیز کنیم.

اصفهان - ایرنا - دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان از برگزاری سه نمایشگاه با موضوع دیدگاه‌های مختلف در باره امام خمینی (ره) به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

تهران - ایرنا - مشاور شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی بیش از دو میلیون تن گندم کیفی از ابتدای فصل برداشت تاکنون در 24 استان کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - «شیوه‌نامه اعطای مجوز اقامت پنج ساله به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی» و «فرم درخواست سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی برای دریافت مجوز اقامت پنج ساله» برای اجرا به بانک ملی ابلاغ شد.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با تاکید براینکه باید آینده پژوهی از اوضاع کسب و کارهای مورد نیاز کشور مورد توجه قرار گیرد، گفت: امیدواریم مرکز سنجش مهارت که برای اولین بار در کشور در این استان شکل گرفته با تامین منابع در استان تکمیل شود.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزیر بهداشت اعلام کرد: قرار است طرح های ترافیکی تهران از 17 خرداد دوباره اجرا شود.

تهران - ایرنا - با ادامه نگرانی‌ها از گسترش کرونا، دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «فانوس دریایی» برای اولین بار در تاریخ رویدادهای سینمایی به سبک «سینما ماشین» برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - کشور آمریکا این روزها در کنار مقابله با ویروس کرونا شاهد یکسری اعتراضات خیابانی مردم هم هست و نکته جالب حضور ورزشکاران و چهره‌های سرشناس در این اعتراضات است.

تهران - ایرنا - با استعفای یک عضو هیئت مدیره، در ساختار هیئت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای تغییراتی ایجاد شد.

تبریز - ایرنا - مشاور ارشد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گقت: کارخانه عظیم و مهم ماشین‌سازی تبریز آبرو و عزت صنعت منطقه شمال‌غرب کشور است.

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز از ساخت 200 واحد مسکن محرومان و یک هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام با «مائورو ایکاردی» به طور دائمی قرارداد امضا کرد.

تبریز - ایرنا - رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه سال 1400 بهار آموزشگاه های آزاد است، گفت: 80 درصد آموزش‌های فنی و حرفه ای به آموزشگاه های آزاد واگذار می شود.