یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره اسبق باشگاه منچستریونایتد با حمایت از بایرن مونیخ برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری گفت که به دلیل اینکه بوندسلیگا زودتر از سایر لیگ‌های اروپایی شروع شده است، باواریی‌ها برای قهرمانی گزینه محتمل‌تری هستند.

اسلام‌آباد - ایرنا - فعالان سیاسی و گروه‌های مذهبی پاکستان روز یکشنبه در سالروز تخریب بارگاه ائمه بقیع علیهم السلام، با شرکت در یک راهپیمایی، ضمن سر دادن شعار علیه وهابیت و نیروهای تکفیری، نقش حاکمان افراطی آل سعود در رقم زدن یکی از تلخ‌ترین حادثه‌ها در جهان اسلام را محکوم کردند.

شیراز - ایرنا - معاون اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: مرحله سوم مرمت جداره‌های بافت تاریخی روستایی بخش نوبندگان از توابع شهرستان فسا آغاز شد.

رشت - ایرنا - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گیلان از پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی "پیوسته و ناپیوسته" و کارشناسی ناپیوسته "کاردانی به کارشناسی" در دانشکده ها و آموزشکده های این دانشگاه خبر داد.

تهران - ایرنا - دست کم 10 غیرنظامی بر اثر انفچار یک مینی بوس در موگادیشو پایتخت سومالی کشته شدند.

تهران - ایرنا - منتخب مردم نجف‌آباد در مجلس، فرهنگسازی و آموزش را مهمترین راهکار کاهش مصادیق خشونت علیه زنان دانست و گفت: تا زمانی که خشونت علیه زنان مذموم شمرده نشود تصویب قانون کارایی لازم را نخواهد داشت.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مشکل فوتبال ما مدیر است؛ مدیری مثل کی‌روش می‌آید و او را فراری می‌دهیم چون جای ما را تنگ می‌کند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت گفت: 996 دستگاه انواع خودرو قاچاق به ارزش هفتصد میلیارد تومان در پارکینگ یک مجتمع تجاری کشف شد.

تهران - ایرنا - نایب رییس مجلس قانونگذاری فلسطین روز یکشنبه ضمن تبریک برای انتخاب «محمدباقر قالیباف» به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی ایران، ابراز امیدواری کرد که این مجلس نیز همچنان از آرمان فلسطین حمایت کند.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: میانگین الگوی مصرف آب 15 متر مکعب در ماه است و بین 80 تا 85 درصد مشترکان مشهدی کمتر از این الگو مصرف می‌کنند.

تبریز - ایرنا - رییس دانشگاه تبریز گفت: امتحانات دوره کارشناسی دانشگاه‌های استان به جز دانشگاه علمی و کاربردی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: زنان فعال و پرتلاشی وجود دارند که برای ورزش این حوزه آثار ماندگاری به جا گذاشتند و زنان مدیر در حوزه ورزش از توانمندی‌های بالایی برخوردارند که باید این ظرفیت را ارتقا داد تا مسیر توسعه هموارتر شود.

گرگان - ایرنا - مدیر تعاون روستایی گلستان گفت که سیب زمینی تولیدی کشاورزان استان با هدف جلوگیری از کاهش قیمت به واسطه افزایش عرضه مستقیم در بازار و کوتاه کردن دست واسطه ها از آنان خریده می‌شود.

تهران - ایرنا - یک کارشناس ارشد حوزه شرق و جنوب شرق آسیا معتقد است: سابقه ایده و ابتکار"راه ابریشم سلامتی" به پیش از شیوع کرونا می‌رسد و بخشی از برند دیپلماسی پزشکی رو به رشد چین محسوب می شود که این کشور را در مسیر رهبری و مدیریت مسئولانه مسائل بهداشت و درمانی در جهان قرار داده است.

تهران - ایرنا - ارتش مصر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در عملیات نظامیان این کشور در استان سینای شمالی در هفته گذشته، 19 تروریست تکفیری کشته شدند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر عامل آب و فاضلاب شهری لرستان گفت: انشعابات غیر مجاز آب در روستاهای شهرستان پلدختر برای جلوگیری از هدر رفت آب جمع‌آوری می‌شوند.