یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اندکی پس از بازگشایی مجموعه "مسجدالاقصی" پس از دو ماه به روی مسلمانان فلسطینی، 8 تن از آنها را بازداشت کردند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شایعه‌ای در زمینه فشار رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر استعفای وزیر بهداشت مطرح شد که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و کاملا بی‌پایه و اساس است.

کرمانشاه - ایرنا - ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از صادرات 17 میلیون و 703 هزار و 133 دلار کولر آبی خانگی با هوادهی حداکثر هشت هزار فوت مکعب در دقیقه به وزن 11 هزار و 680 تن از گمرکات استان به عراق در سال جاری خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش 27 درصد و از حیث وزن 29 درصد افزایش داشته است.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (یکشنبه) سه هزار و 83 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم 970 هزار و 411 واحد رسید.

تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که جلسه شورای عالی کار 13 خردادماه با حضور وزیر کار و دیگر اعضا با موضوع بررسی افزایش کمک هزینه مسکن کارگران در سال 99 برگزار می‌شود.

اهواز - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: بازگشایی مساجد استان برای اقامه نمازهای روزانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی منعی ندارد.

قم - ایرنا - مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) قم گفت: در 2 ماه امسال 160 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در این نهاد جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه پارسال، 109 درصد رشد داشته است.

قزوین - ایرنا - معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی از سوی مدیران در شرایط کنونی باید چندبرابر شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان با هشدار به موسسات غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور از پلمب یک مؤسسه غیرمجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور تحت عنوان "خوارزمی" توسط پلیس خبر داد.

اهواز - ایرنا - فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: یک محموله قاچاق دام شامل 83 راس گوسفند در حین خروج غیرقانونی از کشور توسط ماموران مرزبانی دشت آزادگان در مرز آبی غرب خوزستان توقیف شد.

اردبیل - ایرنا - برداشت محصول کلزا از سطح هشت هزار و 160 هزار هکتار از مزارع دیم و آبی منطقه مغان در شمال استان اردبیل آغاز شد.

تهران - ایرنا - سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهرخودرو بابت انتقال یحیی گل‌محمدی، خود را متعهد می‌داند ولی به صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است.

اردبیل - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد: حمله ملخ‌های مراکشی به مراتع و مزارع منطقه مغان در شمال استان اردبیل با سمپاشی و کانون‌کوبی به موقع مهار شد.

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: انشعاب‌های غیر مجاز آب آشامیدنی در خانه باغ‌های این استان با هماهنگی دستگاه قضایی قطع شود.

گنبدکاووس - ایرنا - لایروبی و دیواره‌سازی رودخانه‌ها، راهکار مناسب کمک به حرکت سریع‌تر جریان روان آب در بستر رودخانه‌ها و پیشگیری از خسارت مالی و جانی ناشی از وقوع سیلاب‌های احتمالی است که انجام آن به اعتقاد کارشناسان برای رودخانه‌های گلستان ضروری به نظر می‌رسد.

دهلی نو - ایرنا - دولت هند در اقدامی انسان دوستانه و به منظور کمک به تاجیکستان برای مقابله با ویروس کرونا، بیش از 4.6 تن دارو به این کشور ارسال کرد.