یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - با انجام تست کرونا توسط باشگاه سپیدرود رشت، چهار نفر از اعضای این باشگاه ناقل بیماری شناخته و قرنطینه شدند.

اهواز - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی هلال احمر در منطقه تنگ شیخ شهرستان بهبهان برای مهار آتش‌سوزی در این مکان همچنان ادامه دارد.

سنندج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون در مریوان موج کرونا تجربه نشده ولی این شهرستان در حال حرکت سریع به سمت افزایش تعداد بیماران است که شهروندان باید نهایت دقت را در رعایت توصیه های بهداشتی داشته باشند.

بوشهر - ایرنا - رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهرگفت: به منظورپیشگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرکز جامع سلامت خیبر بوشهر تا اطلاع ثانوی متوقف شد.

تهران - ایرنا - اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه «چارچوب اختیارات و وظایف کمیسیون های داخلی مناطق» شهرداری تهران را تصویب کردند.

زاهدان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: 33 زندانی غیرعمد استان با مجموع بدهی 93 میلیارد ریال نیازمند کمک خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتمام زمان ثبت‌نام متقاضیان راه‌اندازی مرکز مثبت زندگی گفت: 192 نفر در استان متقاضی راه‌اندازی این مرکز ثبت‌نام کردند.

اصفهان - ایرنا - کتاب "نام واژه‌های اصفهان" بررسی نام‌های قدیمی و لقب‌های این خطه تاریخی به شکل تخصصی است.

تهران - ایرنا - پخش فیلم‌های برگزیده سه دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در بستر اینترنت آغاز شد.

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «بی سرزمین» با حضور بازیگران ترکی، سوری، عراقی و اقلیم کردستان در آخرین مراحل فنی قرار دارد.

تهران - ایرنا - بازیکنان دو لیگ حرفه‌ای ورزشی پرطرفدار بسکتبال (NBA) و فوتبال آمریکایی (NFL) نیز به قتل «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست این کشور واکنش نشان داده و سیاست‌های نژادپرستانه و غیر انسانی دولتمردان ایالات متحده را به باد انتقاد گرفتند.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: هم‌وطنان همچنان در خانه بمانند و این استان را به‌عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب نکنند و این استان در زمان حاضر میزبان مسافران و گردشگران نخواهد بود.

اردبیل _ ایرنا _ معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان اردبیل گفت: شهرداری خلخال نسبت به راه‌اندازی سایت جدید دفن زباله‌های این شهر باید سریع اقدام کند.

رشت - ایرنا - رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی گیلان از مایه کوبی 400 هزار راس دام سبک و سنگین در استان از ابتدای امسال تا کنون برای مقابله با بیماری ویروسی تب برفکی خبر داد.

تهران - ایرنا - صدای خنده‌های بلندشان توجه همه رانندگان و سرنشینان خودروهای پشت چراغ قرمز را به سمتی می کشاند، چند نوجوان و جوان هستند سرخوشانه از چیزی تعریف می کنند و هر از گاهی پکی به سیگار می‌زنند و به گمان خود، با پرتاب دود این ماده دخانی به هوا، پرستیژ و ژست وصف ناپذیر بدست می‌آورند.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از مجموع 4هزار و 80 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص یافته به استان 3 هزار و 450 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.