دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: کلنگ ساخت مدرسه شبانه روزی با اختصاص 100 میلیارد ریال در روستای خیرآبادی این شهرستان به زمین زده شد.

تهران - ایرنا - بررسی لایحه بودجه سال 1399 نشان می‌دهد که اولویت بودجه‌ای ستاد مبارزه با مواد مخدر، از تاکید بر مبارزه با قاچاق مواد مخدر، به سمت حمایت بیشتر از بازتوانی مصرف‌کنندگان مواد مخدر، در حال تغییر است.

کابل - ایرنا - وزارت بهداشت افغانستان با شدید خواندن روند گسترش ویروس کرونا در این کشور، اعلام کرد که این ویروس وارد منازل مردم شده و اوضاع را از کنترل خارج ساخته است.

قم - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: آن دسته از متقاضیانی که نسبت به ثبت‌نام در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن اقدام نموده‌اند، باید طبق برنامه زمان‌بندی با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

تهران - ایرنا - هفتمین مرحله حمایت معیشتی امشب (دهم خردادماه) ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز می‌شود.

مشهد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد انتخاب نماینده مردم مشهد و کلات را به عنوان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و باعث افتخار منتخبان این حوزه دانست.

تهران - ایرنا - کارشناس سازمان هواشناسی از پایداری هوای گرم پایتخت تا آخر هفته خبر داد.

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته چورزق از توابع شهرستان طارم با میزان دمای 40 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه این استان گزارش شد.

تبریز - ایرنا - اعلام دوباره نام آذربایجان‌شرقی در فهرست استان‌های با وضعیت «هشدار» از نظر کرونا، از سوی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حکایت از این دارد که ویروس بار دیگر در این خطه به جولان درآمده است.

تهران - ایرنا - «فاتح دونمز» وزیر انرژی ترکیه بدون توجه به برخی اعتراض ها به توافق این کشور با دولت وفاق ملی در لیبی برای اکتشاف نفت در مدیترانه از احتمال آغاز اجرای این توافق در سه تا چهار ماه آینده خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس انجمن مدرسان سینمای ایران، گفت: این انجمن قصد دارد سایر فعالیت‌های اعضای این انجمن از جمله ترجمه کتاب یا مقاله، ساخت فیلم کوتاه، انیمیشن و یا مستند را در جدول اعضا درج کند.

خرم‌آباد - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: جاده الیگودرز - خمین با نصب 96 قطعه نیوجرسی (جداکننده راه) ایمن سازی شد.

کرمان - ایرنا - به گفته شهردار شهربابک با هدف ایجاد شهر هوشمند خدمات شهری شهرداری این شهر برون سپاری می‌شود.

تهران - ایرنا - مهلت ثبت‌نام در فراخوان مسابقه «طراحی سکونتگاه‌های ماژولار نانوپلیمری برای اسکان موقت شهروندان» تا 17 خرداد ماه تمدید شد.

قزوین - ایرنا - روزانه چهار بیمار بهبود یافته کرونا می توانند با حضور در اداره کل انتقال خون قزوین در طرح خداپسندانه پلاسما درمانی مشارکت کنند.

کرمانشاه - ایرنا - یک روانشناس با تاکید بر اینکه پدر و مادر باید محیط امنی در خانه برای فرزندانشان ایجاد کنند، گفت: والدین باید در همه شرایط بخصوص در دوران بلوغ فرزندانشان در کنار آنها باشند و رابطه گرم و صمیمی با آنها داشته باشند.