سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

صفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، جمعه 9 خرداد 99

بجنورد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش رازوجرگلان گفت: پراکندگی روستایی عامل ترک تحصیل دانش‌آموزان این شهرستان خراسان شمالی است که ادغام مدارس با در نظر گرفتن سرویس و استفاده از مراکز آموزشی شبانه روزی می تواند نقش موثری در کاهش این امر داشته باشد.

پکن - ایرنا - با افزایش تنش ها میان پکن و واشنگتن و شمار فزاینده مبتلایان به کرونا در آمریکا، پروازهای مستقیم آمریکا به چین کماکان بسته مانده و اسم آمریکا در لیست کشورهای مجاز برای سفر به چین قرار نگرفته است.

تهران - ایرنا - یک پزشک ایرانی و عضو مرکز تحقیقات راهبردی دخانیات ایران با سعی و تلاش چند ساله خود موفق به تولید دمنوش ترک دخانیات شد.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر این باشگاه و «امیر قلعه‌نویی» به من پیشنهاد همکاری دادند به خاطر توانایی‌های فنی‌ام بود و به تبانی احتیاج نداشتم. برای من اتفاقی افتاد که تمام این شایعه‌سازان را نفرین کردم.

شهرکرد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا اگر چه به بخش‌های اقتصادی به خصوص اقتصاد خرد خسارت وارد کرد، اما بخش فرهنگ و هنر نیز بسان ورزش، در حوزه اقتصاد خود، با گسترش این ویروس ناشناخته ضربه دید.

تهران - ایرنا - مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: دلال بازی، افزایش تقاضا و بالارفتن هزینه های تمام شده تولید علت گرانی گوشت قرمز است.

تهران - ایرنا - نهاد قانونگذاری با برگزاری یازدهمین مراسم سوگند و انتخاب هیات رییسه کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد تا منتخبان در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر توجه ویژه به معیشت اقشار ضعیف، به سوگند خود در مقام نماینده وفادار بوده و مسوولیت قانونگذاری برای کاستن از فشارهای اقتصادی را بر عهده بگیرند.

تهران - ایرنا - ترانزیت فرآورده‌های نفتی از ایران با تصویب هیات وزیران ممنوع شده است، تصمیمی که به گفته سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی، می‌تواند بازارهای صادراتی ایران را نجات دهد.

خرم آباد - ایرنا - آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز شهرستان سلسله موجب شده تا کاشت دانه‌های روغنی کلزا در این شهرستان از افزایش عملکرد برخوردار باشد و در صورت حمایت منجر به افزایش تولید و رشد اقتصادی کشاورزان منطقه شود.

تهران - ایرنا - یک روانشناس اجتماعی معتقد است که مقابله با موج دوم ویروس کرونا در کشور مستلزم آموزش‌های روانشناختی بمنظور کاهش آسیب‌های روانی است.

تهران - ایرنا - استاد گروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از دست دادن حس بویایی و چشایی دو علامت بیماری ناشی از ویروس کرونا است که معمولا در بیش از 80 درصد بیماران بر می‌گردد.

تهران - ایرنا - مجری طرح بین‌المللی اثر نوسانات دریای خزر بر محیط زیست مناطق ساحلی تاکید کرد: با توجه به وضعیت تالاب‌ها در کشور، داشتن مدیریت یکپارچه برای مرمت، ساماندهی و پایش وضعیت هیدرولوژیک این حوضه‌های آبی بسیار حایز اهمیت است.

چابهار - ایرنا - دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در چابهار وکنارک کلنگ ساخت همزمان 114 واحدمسکن متخصصان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را به زمین زد و همچنین هشب باب مدرسه شبانه روزی و 20 طرح بهداشتی و درمانی را افتتاح کرد. عکس: رستم کریمی نژاد

تهران - ایرنا - شبکه اجتماعی توییتر که با ترامپ به دلیل استفاده از برچسب راستی‌آزمایی برای چند توییت وی درگیر است، برای یکی از یادداشت‌های دو ماه پیش سخنگوی وزارت خارجه چین نیز اقدامی مشابه انجام داده است.

اصفهان - ایرنا - برآیند بیانات و توصیه‌های امام خمینی (ره) نشان از دیدگاه ایشان به اعتماد به جوان ایرانی است، نسل جوانی که در صورت اعتماد به آنان در همه ادوار و در هر شرایطی نیز مسیر ترقی و توسعه کشور را رقم می‌زند.