سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مناظر طبیعی از طبیعت روستایی خلخال

ایرنا - زاهدان - نشست وحدت، امنیت و توسعه پایدار با حضور مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت ایرانشهر، ائمه جمعه، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، فرماندار، جمعی از علما و معتمدان در دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

زاهدان - ایرنا - نشست وحدت، امنیت و توسعه پایدار با حضور مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت ایرانشهر، ائمه جمعه، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار، فرماندار، جمعی از علما و معتمدان در دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

گناباد - ایرنا - رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران گناباد گفت: شیوع ویروس کرونا فعالان این بخش را تهدید می کند و فعالان این صنف را در معرض ورشکستگی قرار داده و با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

خمین - ایرنا - رئیس ورزش و جوانان خمین گفت: تعمیر اساسی و بازسازی تنها استخر یرپوشیده این شهرستان 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: 53 هزار وسیله نقلیه سنگین فرسوده در ناوگان باری این استان وجود دارد که هشت هزار و 500 خودروی باری امسال نوسازی شده و عملیات اجرایی آن کلید خورده است.

بندرعباس - ایرنا - سرپرست مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در حال حاضر برای تکمیل واتمام 80 طرح به وسعت 100 هزار مترمربع به بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ایلام - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: 74 پروژه عمرانی در این استان که تکمیل و اجرای آنها در جهش تولید و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارد در اولویت تخصیص اعتبار است.

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه ویروس کرونا باعث افزایش مصرف آب در استان شده است، گفت: این روند شهر ایلام را در وضعیت قرمز قرار داده است.

تهران - ایرنا - بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید 101 هزار و 193 دستگاه خودرو از سوی شرکت‌های ایران خودرو و سایپا از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه است.

کرمانشاه - ایرنا - شهرک صنعتی شیمی که اقدامات مقدماتی احداث آن در کرمانشاه انجام شده است می‌تواند در کنار پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های استان تکمیل‌کننده زنجیره بهره‌برداری بهینه از نفت در غرب کشور باشد.

سمنان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: 52 بهبودیافته از کرونا با اهدای پلاسما و مشارکت در پویش شکرانه سلامت در مقابله با این ویروس در استان سهیم شدند.

مشهد - ایرنا - رییس اتحادیه صنف عمده فروشان مواد غذایی مشهد گفت: دلیل اصلی گران شدن ماکارونی در بازار مشهد، افزایش قیمت گندم و به تبع آن افزایش قیمت تمام شده ماکارونی در کارخانه است.

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورت مشاهده عرضه قلیان در هر نقطه‌ای از شهر، مراکز عرضه تا ریشه‌کنی کامل کرونا تعطیل خواهند شد.

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بیمه عامل باید به تعهدات خود عمل و خسارت واحدهای زلزله‌زده قطور را بر اساس توافقنامه و به صورت کامل پرداخت کند.

تهران - ایرنا - پلیس راهور اعلام کرد: محورهای مواصلاتی کشور آرام و ترافیکی روان در جریان است...