سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیر گروه اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با اشاره به اینکه چین نخستین کشوری بود که توانست بر بحران کرونا غلبه کند، گفت: روابط نزدیک ایران و چین در ماه های آینده موجب بهبود وضع اقتصادی ایران پس از کرونا می شود.

زنجان - ایرنا - امام جمعه و استاندار زنجان تاکید کردند: نشانه دیگری از بغض و کینه آمریکا نمایان شد و این بار تحریم وزیر دانشمند و انقلابی کشور بهمراه فرمانده عزیز و شجاع نیروی انتظامی و 6 نفر دیگر از فرماندهان ارشد ناجا بیانگر درماندگی و استیصال دولتمردان آمریکایی است.

رشت - ایرنا - دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های گیلان گفت: تا کنون نزدیک به 343 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های اولویت دار بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان پرداخت شده است.

مشهد - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مطالبه پلیس از مجلس یازدهم وضع قوانینی است که بتواند به افزایش هزینه ارتکاب جرم و در نتیجه کاهش وقوع جرایم منجر شود.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: شیب جوانگرایی در تیم ملی مناسب بوده و بازیکنان جوان با کیفیتی به تیم ملی اضافه شدند.

چابهار - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 12 واحد صنفی غیر ضرور که بی توجه به سلامت مردم و پروتکل‌های بهداشتی بودند در اقدامی قاطع از سوی مسوولان ذیربط پلمب شدند.

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: برنامه‌های تیم ملی و مسابقات پیش‌رو با حضور اعضا کادر فنی تدوین شده و البته آغاز این برنامه‌ها منوط به مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش است و فعلا حدس ما این است که مسابقات در موعود مقرر برگزار خواهد شد.

قروین - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: برنامه نجات دشت قزوین و ارتقای بهره وری در آن، در قالب طرحی بنام "تاک" تهیه و در یک بازه زمانی 10 ساله اجرا می شود.

تهران - ایرنا - مدرس فیفا گفت: داوران حرفه‌ای در فوتبال زنان نداریم چون در این عرصه رشد نکرده‌ایم اما در فوتسال بدلیل سابقه طولانی‌تر و محددویت‌های کمتر امکان پیشرفت در داوری این رشته بیشتر است.

رشت _ایرنا_ رئیس اداره محیط زیست صومعه سرا گفت: بیش از یک تن چوب قاچاق در منطقه حفاظت شده سیاه کشیم کشف و ضبط شد.

بجنورد - ایرنا - مدیر انجمن ام اس شیروان گفت: نبود متخصص مغز و اعصاب در این شهرستان مهم‌ترین مشکل این نوع بیماران است که به همین علت آنها برای درمان خود به شهرهای مشهد یا بجنورد سفر می‌کنند.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان گفت: پایگاه‌های انتقال خون در این استان از ایمنی بسیار بالایی در برابر ویروس کرونا برخوردار هستند و شهروندان نباید نگران آلوده شدن به ویروس در این مراکز باشند.

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبارکه گفت: ساختمان مرکزی کارخانه فولاد مبارکه با توجه به قدمت و معماری منحصر به فرد در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

سبزوار - ایرنا - رییس اداره تعاون روستایی سبزوار گفت: با پرداخت 53 میلیارد ریال 75 درصد از مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی به حساب آنان واریز شده است.

تهران - ایرنا - معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام برگزار نشدن آزمون غیرمتمرکز مناطق 10 گانه بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی به علت شیوع ویروس کرونا، برخی تغییرات جزیی المپیاد سال 99 را تشریح کرد.

تهران - ایرنا - مدیرکل موزه‌های وزارت میراث فرهنگی با اشاره به این که شیوه‌نامه کنونی بازدید از موزه‌های کشور بر اساس قالبی است که در سطح جهان از آن پیروی می‌کنند، گفت: اگر موردی در این شیوه‌نامه نیاز به اصلاح داشت آن را تغییر می‌دهیم.