چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به تحویل زمین در شهرهای استان از آغاز عملیات اجرایی 1200 واحد از طرح اقدام ملی مسکن در مهرگان طی ماه جاری خبر داد.

اراک - ایرنا - سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 55 هزار مترمربع اراضی ملی استان در اردیبهشت ماه امسال با هدف حفظ حقوق بیت المال از دست متصرفان خارج شد.

دزفول - ایرنا - فرماندار شهرستان گتوند گفت: صلح و سازش بین 2 طایفه در روستای بدیل بخش عقیلی گتوند پس از گذشت بیش از سه سال با وساطت بزرگان، معتمدان و مسئولان برقرار شد.

سنندج - ایرنا - پرنده دیدومک که بومی جنوب ایران است برای نخستین بار در تالاب بین‌المللی زریبار مشاهده شد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دو کشور با عنایت به اراده عالی سیاسی که در تهران و باکو وجود دارد، می‌توانند با حمایت و کمک یکدیگر و تلاش همه دست‌اندرکاران در جهت رفاه و منافع دو ملت گام‌های بلندی بردارند.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه از آغاز موج دوم بیکاری در آمریکا به دنبال شیوع ویروس همه گیری کرونا و تاثیر شدید این بیماری بر بخش‌های خصوصی ایالت متحده خبر داد.

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از پوشش امدادی نجاتگران و امدادگران این جمعیت در 6 حادثه جاده ی، کوهستانی و مفقودی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

زاهدان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 139 هزار و 120هکتار از مراتع این استان از پنجم آبان پارسال تاکنون علیه ملخ صحرایی سمپاشی شده است.

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه از تحقق 96 درصدی بودجه مصوب شهرداری در سال 98 خبر داد و گفت: بودجه مصوب این شهرداری در سال گذشته 89 میلیارد تومان بود که 85 میلیارد و 500 میلیون تومان آن محقق شد.

سنندج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان گفت: فعالیت کارگاه‌های آموزشی بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان با موافقت ستاد مبارزه با شیوه کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه فاصله گذاری اجتماعی در عرصه مهارت آموزی ابلاغی ااز روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

مشهد - ایرنا - گزارش کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش‌بینی وضعیت آب و هوای این استان در روز پنجشنبه هشتم خرداد 1399

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه تکمیل عملیات احداث پل کابلی این شهر را ضروری دانست و خواستار اتمام هرچه سریعتر این پروژه مهم که نزدیک به 10 سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد، شد.

قزوین - ایرنا - مسؤولان در حالی بر ضرورت ساخت و تکمیل هتل در قزوین تاکید می‌کنند که مشکلات بین دستگاهی و پیگیری نکردن سرمایه‌گذاران این حوزه، ساخت اماکن اقامتی در این استان را پیچیده و به یک معمای حل نشدنی تبدیل کرده است.

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل فشارهایی که در حوزه اقتصاد وجود دارد، چاره ای جز افزایش بهره‌وری نداریم؛ یکی از ابزارهای مهم برای این کار حوزه فناوری است و اقتصاد دیجیتال بهترین جایگزین برای اقتصاد نفتی و برون رفت از مشکلات فعلی است.

کرمانشاه - ایرنا - قایم مقام شهرداری کرمانشاه بااشاره به مرگ یک زن آلونک‌نشین در شهرک فدک گفت: با دستور شهردار کرمانشاه کمیته تحقیق و بررسی حادثه این شهرک تشکیل شد.

یزد - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: تاکنون بیش از شش هزار و 800 بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی بین خانواده‌های نیازمند استان یزد توزیع شده است.