چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای عالی استان‌ها گفت: در راستای تحقق همکاری با سایر نهادها توانستیم جلسات فراوانی با دیوان عدالت اداری تشکیل و تصمیمات فراوانی به نفع شهر و شهروندان داشته باشیم و تنها در یک مورد توانستیم 8 هزار میلیارد تومان را به خزانه شهرداری تهران بازگردانیم.

مشهد - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ترافیک در جاده‌های خروجی مشهد پرحجم گزارش شده است.

رشت - ایرنا - بازیکنان سپیدرود رشت با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تست کرونا دادند.

مجلس یازدهم به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

شیراز - ایرنا - متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در بیمارستان دکتر علی شریعتی فسا گفت: برخی افراد بر این باورند که مصرف دود در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است درحالی که با مصرف دخانیات، شرایط یکه‌تازی برای این ویروس فراهم‌تر می‌شود.

زنجان - ایرنا - مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای آبرسانی به روستای جابجا شده پالتلو زنجان به سه میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

ایرنا - تهران - محمد باقر قالیباف در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با 230 رای به عنوان رییس مجلس یازدهم برای سال اول انتخاب شد و همچنین امیرحسین قاضی زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مردم مشهد و اردبیل در مجلس به عنوان نواب اول و دوم هیات رییسه مجلس انتخاب شدند.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سومین کشتی حامل محموله گندم اهدایی کشور هندوستان به مردم افغانستان در قالب 250 کانتینر در بندر شهید بهشتی چابهار پهلو گرفت.

تهران - ایرنا - علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در دوره‌های هشتم، نهم و دهم روز پنجشنبه با صدور پیامی خطاب به محمدباقر قالیباف، انتخاب وی به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

مشهد - ایرنا - کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: ماندگاری هوای گرم در مناطق مختلف این استان تا روزهای میانی هفته آینده تداوم دارد.

تهران - ایرنا - سید مرتضی عمادی، مدیرگروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما از چالش‌های تولید برنامه‌های انتقادی در صداوسیما می‌گوید و تصریح می‌کند که برای صدای مردم ماندن و کمک به حل مشکلات شهروندان باید از بازی‌های سیاسی دور ماند. او با انتقاد از برخی مسئولان شهری و استانی می‌گوید «کاش اثرگذاری ما خیلی بیشتر از این‌ها می‌بود».

تهران - ایرنا - مرکز ترافیک دریایی گزارش داد نفتکش فاکسون حامل مواد سوختی ایران برای کاراکاس، امروز پنجشنبه وارد منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا شده‌است.

تهران - ایرنا - 12 عضو هیات رئیسه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای سال نخست سوگند یاد کردند که حداکثر توان خود را برای اجرای آیین نامه داخلی مجلس به کار گیرند.

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قتل جوان ماهنشانی از سوی پدر خانواده صورت گرفته است.

تهران - ایرنا - «شریف شریف اف» قهرمان آذربایجانی کشتی آزاد المپیک و جهان، به ویروس کرونا مبتلا شد.

سمنان - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: برداشت 65 هزار تن جو کشاورزان استان با شروع فصل برداشت در سال زراعی جاری پیش بینی می‌شود و خرید توافقی این محصول می‌تواند به جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان کمک کند.