چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: در یک سال گذشته 70 هزارمترمربع زمین در محدوده حریم جاده‌های ارتباطی حوزه استحفاظی این شهرستان باحکم قضایی ازسوی این اداره رفع تصرف شده است.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز امروز پنجشنبه هشت خرداد شرکت ایران ایر در این مجموعه لغو شد.

زاهدان - ایرنا - معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برداشت محصولات جالیزی از سطح هفت هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شمال این استان آغاز شد.

گنبدکاووس - ایرنا - رییس دادگستری گنبدکاووس با گلایه از قطع درختان هزارساله سرخدار برای ساخت قلیان در این منطقه به نجاری‌ها و کارگاه‌های چوب‌بری نسبت به عواقب حمل بدون مجوز و خرید و فروش قاچاق چوب‌آلات جنگلی هشدار داد.

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان هفته قوه قضاییه فرصت مناسبی برای تداوم رویکرد کلان کشور در زمینه جهش تولید و تداوم سیاست های این قوه در حمایت از تولید است.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: براساس آمار اولیه، کرمانشاهیان سه میلیارد و 541 میلیون تومان فطریه و کفارات به صندوق‌های زکات فطره این نهاد واریز و یا از طریق درگاه‌های غیرحضوری پرداخت کردند.

زاهدان - ایرنا - رییس اداره شیلات ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از 2 میلیون لارو ماهی با هدف به وزن رسانی در منابع آبی و استخرهای پرورش این شهرستان رها سازی شد.

کرج - ایرنا - شرکت توزیع برق استان البرز، سه پروژه برق رسانی را در مناطق مختلف این استان اجرا کرد.

رشت - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود از محکومیت مسئول یک واحد تولیدی آلاینده به یک سال حبس در این شهرستان واقع در شرق گیلان خبر داد.

یزد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: تاکنون 14 هزار و 700 نفر در این استان در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند.

گچساران - ایرنا - فرمانده انتظامی گچساران گفت: 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

یاسوج - ایرنا - مدیر امور آب شهری یاسوج گفت: بیش از یکهزار متر شبکه توزیع آب در راستای جلوگیری از هدرروی آب آشامیدنی در یاسوج اجرا شد.

تبریز - ایرنا - ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار هوراند با هدف کمک به توسعه امور زیربنایی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، تحقیقات و گزارش دقیق وضعیت جوی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

زاهدان - ایرنا - معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشینه دمای هوا در قصرقند در شبانه روز گذشته به 47 درجه سلسیوس رسید و سومین شهر گرم کشور شد.

تهران - ایرنا - بی‌تردید می‌توان اذعان نمود که مجلس یازدهم در بی‌سابقه‌ترین شرایط بحرانی امروز شروع به‌کار کرد. شرایطی بحرانی برای کشور و برای جهان و برای بشریت، نیاز به توضیح نیست که کشور چگونه در بحران عمیق اقتصادی ناشی از تحریم و کسر بودجه بی‌سابقه 50درصدی و تورم و بیکاری فلج کننده گرفتار بود که بیماری عجیب وعالمگیر کرونا از راه رسید و اتفاقاتی را باعث شد که در یکصد ساله اخیر هم...

تهران - ایرنا - پیرهادی، حسین زاده، رضایی، سلیمی، فرهنگی، کوهساری و نوری به عنوان نامزدهای ناظرین مجلس اعلام آمادگی کردند.