چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با اتحاد و تفاهم به وجود آمده بین مدیران اجرایی با نمایندگان، شاهد جهش‌ها و گشایش‌ها خیلی خوبی در توسعه استان خواهیم بود.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: 20 شرکت نصب کننده آسانسور غیر مجاز در این شهرستان به بیش از 10 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

تهران - ایرنا - نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سامانه 4030 گفت: رعایت نکته‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلای کودکان به ویروس کرونا یا انتقال آن، لازمه بازگشایی مدارس و مهدکودک‌ها است.

مشهد - ایرنا - پویشی مردمی با عنوان "من فرزندم را دوست دارم" در استان خراسان رضوی با پاسخ مثبت افزون بر 12 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در پایه نهم مدارس این استان مورد استقبال قرار گرفت.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم نفت میسان عراق گفت: به نظر من بازی در لیگ عراق سخت‌تر از لیگ ایران است زیرا نحوه بازی‌ها فیزیکی‌تر از ایران است.

تهران - ایرنا - پیشکسوت داوری گفت: یک جای کار فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌لنگد زیرا اگر سطح کلاس بالا می‌رود باید حمایت‌های دیگری هم از داوران صورت بگیرد. داوری در ایران با 100 هزار تومان به ازای هر دیدار و سالی چهار میلیون تومان دستمزد دشوار است.

قزوین - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: پیکر بی‌جان جوان 36 ساله پس از 48 ساعت عملیات جستجو و نجات در عمق 37 متری دریاچه منطقه الموت پیدا شد.

تهران - ایرنا - منتخبان مجلس یازدهم امروز اعضای هیات رییسه دائمی مجلس را برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب می کنند.

تهران - ایرنا - معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وظیفه این معاونت در راهبری، نظارت و سیاست‌گذاری فعالیت‌های قرآنی گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی به موسسات مردمی قرآن و عترت سپرده شده است.

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: استفاده از ماسک برای دانش آموزان و فرهنگیان استان در تمامی حوزه های امتحانی اجباری است.

تهران - ایرنا - کتاب‌فروشان معتقدند، دوران خانه‌نشینی توانسته بر فروش غیرحضوری کتاب تاثیر مستقیم بگذارد و فروش تلفنی و آنلاین را بیشتر کند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: تولید و مصرف استاندارد مرغ با وزن‌های بین 1200 تا 1600 گرم در دستور کار قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - یک دیپلمات پیشین معتقد است رسیدن نفتکش‌ها به ونزوئلا با توجه به حرف و حدیث‌هایی که در روزهای اخیر مطرح بود، یک پیروزی سیاسی برای ایران به شمار می‌رود.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: توهین‌کنندگان به مقدسات باعث خوشحالی دشمنان هستند و این اقدامات بازی در زمین دشمن و ضربه به انقلاب است.

قم ایرنا مدیرکل هواشناسی قم گفت: تا پایان هفته سی و چهارم سال زراعی جاری، قم نهمین استان کشور در اختلاف بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت بوده‌است.

تهران - ایرنا - مدیر فنی شرکت دانش بنیان رویال توسعه پایدار گفت: تاکنون چندین سفارش و درخواست خارجی برای استفاده از ربات ایرانی «کیوان لایف بات» (lifebot نجات) در بیمارستان‌های خارج از کشور داشته‌ایم.