چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بیش از 100 فروند شناور در کلاسهای مختلف روز پنجشنبه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ناوان نیروی دریایی سپاه در بندرعباس پیوست.

خرم‌آباد - ایرنا - واحد اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد روز پنجشنبه با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.

ایرنا - رشت - محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز چهارشنبه در سفر به گیلان از پروژه آزاد راه قزوین - رشت و همچنین راه آهن رشت - انزلی بازدید کرد.

بوشهر - ایرنا - معاون میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: تمام موزه‌های استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فعالیت خود را از سر گرفتند.

سنندج - ایرنا - وکیل موقوفه حاج محمد تقی معتمد وزیری سنندج از اجرای نیت 390 میلیون ریالی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با این مبلغ 130 بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

اردبیل - ایرنا - نماینده مجری طرح آبرسانی و تصفیه‌خانه آب خلخال از تسریع در اجرای این پروژه‌های اجرایی در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - در پی آزمایش کرونای اعضای تیم فوتسال مس سونگون، جواب آزمایش 2 بازیکن این تیم مثبت اعلام شد.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، پنجشنبه 8 خرداد 99

کرمان - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان از برخورد 2 خوروی سواری در محور ماهان به کرمان و کشته شدن سه سرنشین این خودروها خبر داد.

بجنورد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: سه نفر شکارچی در منطقه حفاظت شده گلیل این شهرستان خراسان شمالی دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.

ایرنا - تبریز - شهردار کوزه کنان گفت: در راستای ارتقای بهداشت محیط و تسریع در جمع آوری زباله شهری، مخازن جمع‌آوری زباله در سطح شهر ساماندهی و مخازن جدید نصب شد.

تبریز - ایرنا - مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش 35 درصدی قیمت خرید تضمینی کلزا نسبت به سال گذشته، گفت: براساس برآوردهای انجام شده امسال حدود 6 هزار و 225 تن از دانه روغنی کلزای تولیدی این استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

سمنان - ایرنا - پایان نیافتن ساخت و ساز تعدادی بنا و سازه در ضلع شرقی بوستان شقایق شهر سمنان این روزها مشکلاتی را برای شهروندان سمنانی بوجود آورده است. به گفته اهالی منطقه، ساخت و ساز انجام شده که به نظر می رسد به منظور کاربری سفره خانه یا کافی شاپ می باشد به صورت غیر اصولی و بدون توجه به استانداردهای ساختمانی است و سازه های در حال احداث پس از بهره برداری در برابر حوادثی چون زلزله نا...

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ساماندهی نیروهای انسانی این دستگاه در سال تحصیلی جدید به عنوان یکی از اولویت‌های تعیین شده خبر داد و گفت: این مهم با توجه به نیاز مناطق آموزشی در دستور کار قرار دارد.

گرگان - ایرنا - معاون عمرانی وزیر کشور گفت: شیوع کرونا بسیاری از کشورها را در پیشبرد امور جاری دچار مشکل کرد اما به دلیل عزم و اراده مسوولان و همراهی مردم، سختی این دوران موجب توقف فعالیت های عمرانی در کشور نشد.

کرمانشاه - ایرنا - قهرمان مسابقات روئینگ قایقرانی آسیا گفت: پس از شیوع کرونا در کشور و لغو همه فعالیت‌های تمرینی، تمرینات خود را به صورت انفرادی و البته مستمر دنبال می‌کنم.