چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به تخصیص 10 میلیارد ریال برای تجهیز مدارس ریگان گفت: 26 واحد آموزشی، جایگزین مدارس غیراستاندارد این شهرستان می‌شود.

تهران - ایرنا - روز گذشته مجلس یازدهم فعالیت خود را آغاز کرد. با شروع به‌کار نمایندگان مجلس، بخش خصوصی امیدوار است که اولویت این مجلس پیگیری موضوعات اقتصادی باشد و تا حد امکان از محورهایی که در معیشت و زندگی مردم کمترین جایگاه را دارد، فاصله بگیرند.

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از افزایش سه برابری پوشش بیمه‌ای مزارع و محصولات کشاورزی این شهرستان در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: امسال حدود 79 هزار هکتار زمین زراعی تحت پوشش بیمه قرا گرفته است.

شیوع بیماری کرونا بعد از حوزه سلامت، بیشترین تاثیر را در حوزه اقتصاد گذاشته و تمام کشورها از جمله ایران به یقین رسیده‌اند که دوران پرتلاطمی در حوزه اقتصادی خواهند داشت خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت و گو با تحلیلگران اقتصادی و استادان دانشگاهی قصد دارد به واکاوی و تحلیل شرایط اقتصادی ایران و جهان پس از شیوع این بیماری بپردازد.

تهران - ایرنا - مدیرکل جمعیت احیای انسانی کنگره 60، میانگین سن اعتیاد زنان را 35 سال عنوان کرد و گفت: نگاه منفی جامعه به زنان معتاد عامل سخت شدن دوران ترک مواد مخدر و درمان آنان است.

تهران - ایرنا - ایران از آمریکا انتظار ندارد به حقوق بین‌الملل پایبند باشد اما اروپایی‌ها مدعی پایبندی به برجام هستند و باید به مفاد قطعنامه 2231 به طور کامل پایبند باشند.

سمنان - ایرنا - مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی استان سمنان گفت: ملخ‌هایی که اکنون در سطح شهرهای استان به ویژه سمنان وجود دارد از نوع بومی و بی‌خطر است.

تهران - ایرنا - همزمان با صدور مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق دستور ریاست جمهوری مبنی بربازگشایی موزه های کشور؛ موزه سینما آغاز به کار کرد.

سمنان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان - معلمان - جندق با هدف کاهش تصادف و تلفات جاده‌ای در این مجور انجام شد.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز پنجشنبه 8 خرداد 99

زاهدان - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدرو هشدار سطح زرد این اداره‌کل گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دوشنبه هفته آینده به سبب وزش باد شدید ارتفاع موج در دریای عمان به 1.5 تا 2.5 متر برسد.

بندرعباس - ایرنا - زنان هرمزگان به ویژه مینابی‌ها در این روزهای سخت قرنطینه و کرونا لذت زندگی در کنار خانواده را با عطر انبه و طعم شروند و درست کردن انواع ترشی انبه کال دوچندان کرده‌اند.

تهران - ایرنا - امیرحسین قاضی زاده هاشمی و علی نیکزاد منتخبان مردم مشهد و اردبیل در مجلس به عنوان نواب اول و دوم هیات رییسه مجلس انتخاب شدند.

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از 65 طرح تهیه شده برای نقشه راه جهش تولید در این استان، 25 طرح برای اجرا مورد تایید قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - اسحاقی، امیرآبادی، پاشایی، دهنویان، صباغیان، فرشادان، کریمی، متفکر آزاد، حاجی دلیگانی، محمودی، موسوی به عنوان نامزدهای دبیری هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.