چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت به عنوان یکی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا همچنان پابرجاست.

شاهرود - ایرنا - با حضور دکتر پیمان عشقی مدیر سازمان انتقال خون کشور ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شاهرودگشایش یافت. عکس سروش مولانا

لندن - ایرنا - سفیر کشورمان در ایتالیا از شرکت‌های ایرانی خواست تا در شرایط کنونی تحریم‌ها و در کنار تلاش بخش‌های دولتی، ابتکار عمل را بیش از پیش در دست گرفته و راهکارهای جایگزین برای حفظ و توسعه همکاری‌ها و خصوصا افزایش حجم صادرات به ایتالیا را شناسایی و مورد بهره برداری قرار دهند.

تهران - ایرنا - دومین نفتکش با پرچم ایران در ونزوئلا پهلو گرفت تا شاهد غرور ایرانی با تکیه بر برجام در دریای کاراییب باشیم.

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب‌شیر گفت: کمبود فضای آموزشی در مرکز شهرستان محسوس بوده و برای رفع این کمبود نیازمند تعامل و هماهنگی بیشتر با خیران مدرسه‌ساز هستیم.

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از ازدحادم مراجعان در مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودوریی سراسر استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: شهروندان تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجعه غیر ضروری به این مرکز خودداری کنند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: استفاده از طعم‌دهنده‌های جذاب و اسانس‌های خاص در تنباکو و محصولات نیکوتین عاملی برای ترغیب جوانان به مصرف است که باعث می‌شود افراد خطرات مربوط به سلامت را دست کم بگیرند.

شاهرود - ایرنا - مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور با اشاره به ممنوع بودن صادرات خون و تاکید بر اینکه فقط خون های بسیار نادر که از هر 10 هزار نفر یک نفرآن را داراست برای فرآوری صادر می شود، گفت: ایران تنها کشور اسلامی است که در شبکه خون های نادر بین المللی حضور دارد.

تهران - ایرنا - بر اساس نامه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرز بازرگان به مرزهای فعال کشور پیوست.

کرمانشاه - ایرنا - شیوع بیماری کرونا در استان کرمانشاه تا 10 روز پیش روند نزولی داشت اما به یکباره ورق برگشته است به طوری که اکنون هیچ شهر سفیدی در استان نداریم؛ وضعیت چهار شهرستان کرمانشاه قرمز شده و 10 شهرستان دیگر هم وارد مرحله زرد شده‌اند.

جیرفت - ایرنا - مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از خرید سه هزار تن پیاز به صورت توافقی از کشاورزان هفت شهرستان این منطقه خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: 25 نمایشگاه کتاب با موضوع امام و رهبری همزمان با برنامه‌های بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی هنری این سازمان برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - 17 هزار برچسب فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن و مشاغل پرریسک از جمله نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هشت منطقه از پایتخت نصب شد.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه بسیاری از مشکلات واحد معدنی نفلین سینیت سراب رفع شده است و با تمام توان، پی گیر اجرا و تکمیل این طرح هستیم.

تهران - ایرنا - یک نهاد وابسته به سازمان ملل ضمن استقبال از تمهیدات اتخاذ شده برای تولید واکسن کرونا و امکان قراردادن آن در دسترس همگان، درمورد مرافعه بر سر کپی‌رایت که روند تولید واکسن را به‌تاخیر انداخته و تحت الشعاع قرار می‌دهد، هشدار داد.

اهواز - ایرنا - مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با رهایی از مصدومیت پس از 9 ماه به تمرینات این تیم اضافه شد.