پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - کارشناس مسؤول واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: از 23 فروردین تاکنون 300 واحد صنعتی و کارگاه در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی اخطار تعطیلی دریافت کردند که از این تعداد 14 کارگاه متخلف تعطیل شد.

تبریز - ایرنا - نهمین همایش ملی «سامانه‌های سطوح آبگیر باران»، شهریور امسال به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - آرژانتین با قبول شکست در برابر شیلی در ضربات پنالتی کوپا آمریکای سال 2016، برای سومین سال پیاپی در فینال یک رویداد بزرگ شکست خورد.

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ثبت نام آزمون استخدامی 71 نیروی شرکتی برای این استان آغاز شده و تا 11 خرداد ادامه دارد.

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت‌حیدریه گفت: هزار بسته کمک معیشتی در چارچوب اجرای "طرح کمکهای مومنانه" به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز چهارشنبه (هفتم خرداد) با کاهش غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 86 در شرایط قابل قبول یا سالم قرار گرفت.

ارومیه - ایرنا - 300 طرح جدید بنیاد برکت در شهرستان‌های ماکو، پلدشت و شوط در شمال آذربایجان‌غربی در حالی کلید خورد که به گفته معاون توسعه کارآفرینی اجتماع‌محور این نهاد، اجرای طرح‌های دیگری نیز در سطح این استان پیش‌بینی شده است.

تهران - ایرنا - بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه تغییرات بسیار مهمی در ساختار حکومت پدید آمد اما مجلس به عنوان نهاد قانونگذاری و میراث انقلاب مشروطه و مهم‌ترین شاخصه مردم‌سالاری در هفتم خرداد 1359 خورشیدی نخستین دوره خود را آغاز کرد.

بندرعباس - ایرنا - در شرایطی که واکنش جامعه نسبت به ویروس کرونا عادی شده و گویی دیگر مردم نگرانی چندانی از کووید 19 ندارند، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به اوج گیری این ویروس طی یکی دو هفته آینده هشدار داد.

گرگان - ایرنا - فیلم سینمایی "در میان تپه‌ها" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا کیوانفر از گرگان به عنوان آغازگر چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مینا در کشور هلند به نمایش در می‌آید.

تهران - ایرنا - پیشکسوت پرسپولیس گفت: در راه برگشت از انزلی به تهران، با اتومبیل شخصی تصادف وحشتناکی کردم، وقتی اتوبوس حامل اعضا تیم پرسپولیس به صحنه رسید، کسی باور نمی‌کرد آن سانحه فقط یک کشته داده باشد. «محمد مایلی‌کهن» بالای سر من گریه می‌کرد.

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ارومیه با راه‌اندازی انبار نفت جدید خود که با نام شهید سلیمانی مزین شده، به مرکز صادراتی فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌شود.

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی که بر اثر اتصال سیم برق روی داده بود، با حضور به موقع ماموران مهار و از سرایت آن به واحدهای دیگر جلوگیری شد.

مشهد - ایرنا - رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تاکنون 308 باشگاه بدنسازی در سطح مشهد مدارک خود را به اداره ورزش وجوانان این شهر تحویل داده‌اند و فعالیت خود را از روز سه شنبه ششم خرداد آغاز کردند.

زاهدان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پس از هشدارهای سازمان فائو جمعیت قابل توجهی از ملخ‌های صحرایی نابالغ از سوی کشورهای عربی و پاکستان وارد این استان شده‌اند.

روزنامه‌های خراسان رضوی روز چهارشنبه هفتم خرداد 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آن‌ها مرور می‌شود.