پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست برترین تازه‌های کتاب منتشرشده در اسفند 1398 در موضوعات «فلسفه و روانشناسی» با عنوان «اسفندنامه کتاب» از سوی مؤسسه خانه کتاب معرفی شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور صیانت از دارایی‌های هوشمند را نیازمند رویکردی هوشمندانه دانست و گفت: در سازمان پدافند غیرعامل به‌دنبال بومی‌سازی علم حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی (CIP) هستیم.

قزوین - ایرنا - پیش بینی می‌شود امسال در استان قزوین 370 هزار تن انگور تولید شود که بیشترین ارقام آن بیدانه سفید است.

تهران - ایرنا - قزاقستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در میدان اصلی نفت و گاز این کشور موسوم به «قراچاکانک» قرنطینه اعمال کرده است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.

تهران - ایرنا - شمار مبتلایان به بیماری کووید -19 در جهان امروز (سه شنبه) رقم 5 و نیم میلیون نفر را پشت سر گذاشت و روند صعودی شمار مبتلایان و جان‌باختگان ناشی از شیوع این بیماری مسری و مهلک که از حدود پنج ماه پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بهره‌برداری از 200 پروژه بزرگ صنعتی، معدنی و بازرگانی تا سال 1400 در قالب پویش هفتگی «تولید مستمر - اشتغال مؤثر - صادرات پایدار» هدف‌گذاری شده است.

تهران - ایرنا - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز مهلت مجدد تمدید ثبت‌نام آزمون فلوشیپ پزشکی از صبح امروز - سه شنبه - خبر داد.

تهران - ایرنا - سازمان لیگ دستورالعمل و زمان بازگشایی تمرینات تیم‌های فوتبال در رده‌های مختلف را به صورت رسمی ابلاغ کرد.

اردبیل - ایرنا - مدیر موزه‌های استان اردبیل گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع بیماری کرونا تمامی موزه‌های استان بازگشایی و فعالیت خود را از سر گرفتند.

تهران - ایرنا - موریتانی خواستار بخشودگی بدهی های قاره آفریقا برای مواجهه با تبعات اجتماعی و اقتصادی شیوع ویروس کرونا در این قاره شد.

شرکت صنعتی فرد ایران از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده باسکول و سیستم‌های توزین در ایران است. این شرکت قدیمی فعالیت خود را از سال 1337 با تولید اولیه انواع قپان آغاز کرده است و در حال حاضر موفق به ساخت انواع سیستم‌های دیجیتال در این صنعت شده است. طراحی و تولید انواع باسکول جاده‌ای و سیستم‌های متنوع توزین صنعتی و الکترونیکی، ابزار دقیق و ITS و... از جمله فعالیت‌های این شرکت...

مشهد - ایرنا - پرندگان مهاجر بهار هر سال برای استفاده از خوان نعمت خراسان رضوی به این سرزمین سبز و طبیعت زیبای آن مهاجرت می‌کنند و شرایط میزبانی از این پرندگان با ظرفیت‌های مثال‌زدنی در طبیعت این استان به خوبی فراهم است.

تهران - ایرنا - کم آبی در برخی روستاهای استان خوزستان مشکلاتی را با توجه به افزایش دمای هوا برای مردم این مناطق ایجاد کرده که به گفته مسوولان تا دو هفته آینده برطرف خواهد شد.

تهران - ایرنا - گل کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به الجزیره بهترین گل دقایق پایانی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

قزوین - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت 63 مرکز نیکوکاری در قزوین، افزود: توسعه کمی و کیفی این مراکز در دستور کار قرار دارد.