پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اسوج - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 72 ساعت آینده برای آسمان استان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و احتمال رگبار باران به ویژه در نواحی مرتفع و کوهستانی همراه با افزایش وزش باد پیش بینی می شود.

تهران - ایرنا - ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در یکصد وسی وهشتمین جلسه تاکید کرد که فرآیند واگذاری و شکل عرضه مستقیم سهام به گونه‌ای باشد که منجر به کاهش تصدی‌گری و درنهایت واگذاری مدیریت دولتی شود.

تهران - ایرنا - وزارت آموزش‌وپرورش دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات خردادماه پایه نهم مدارس شبانه‌روزی را برای اجرا به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - کتاب «به‌سوی حیات طیبه» نوشته سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی تلاش و پژوهشی از سوی نویسنده برای فراهم‌شدن فرصت حضور قرآن در صحنه‌های زندگی فردی و اجتماعی و گسترش ادبیات قرآنی در جامعه است.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاچاقچی چوب، مامور یگان حفاظت محیط زیست استان را با خودرو زیر گرفت و هم اینک این مامور از ناحیه پای سمت راست اش دچار شکستگی شده است.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: در بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره‌کل، تجهیزات بوستان‌های بازی کودکان 35 شهر این استان غیراستاندارد شناخته شد.

اراک - ایرنا - معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: ثبت‌نام موکب‌داران اربعین این استان برای تمدید و یا صدور پروانه فعالیت آغاز شد.

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتیجه اولیه نقل و انتقالات فرهنگیان تا 15 خرداد 99 خبر داد.

زاهدان - ایرنا - معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده روستای ادیمی شهرستان نیمروز واقع در شمال این استان به عنوان روستای خامه دوزی تهیه و برای ثبت ملی ارسال شده است.

تهران - ایرنا - با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری و تایید مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بهره‌مندی کارکنان دستگاه‌های اجرایی (اعم از شاغل و بازنشسته) که خدمت وظیفه عمومی خود را در دوران جنگ و در جبهه سپری کرده‌اند، از امتیازات ایثارگری مربوط به خدمت داوطلبانه در جبهه، مورد تایید قرار گرفت.

شهرری - ایرنا - رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستای درسون آباد این بخش به مناسبت عیدسعید فطر زمینی به متراژ 2 هزار مترمربع جهت احداث مدرسه به آموزش و پرورش به صورت رایگان واگذار کردند.

قزوین - ایرنا - معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خبرنگاران و رسانه‌های استان قزوین در دوران کرونا آیینه وفاداری از واقعیات جامعه بودند و با رعایت امانتداری در انتشار اخبار موجب ایجاد انسجام اجتماعی شدند.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سلسله گفت: سه سفره خانه سنتی فاقد مجوز در منطقه نمونه گردشگری کهمان پلمب شد.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مرکز پرورش تمساح پوزه کوتاه مردابی ریکوکش شهرستان دشتیاری با چندین فاز تحقیقاتی و رصد شبانه روزی گاندوها در حال فعالیت است و علاوه بر تغذیه و نگهداری، گاندوهای مجروح را نیز تیمار می‌کند.

شهرری - ایرنا - رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: ماموران بازرسی اداره اتاق اصناف در راستای بازرسی از انبارهای شهرستان ری تعداد یکهزار و 392 مخزن سی. ان. جی (CNG) را کشف و ضبط کردند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی انجام می‌شود.