پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - تهران - یکصد وسی وهشتمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. عکس از سایت ریاست جمهوری

خرم‌آباد - ایرنا - زلزله اخیر لرستان موجب وارد آمدن خساراتی به قلعه فلک الافلاک خرم آباد شد که این اثر مهم باستانی هم اکنون در حال مرمت است.

تهران - ایرنا - «تروفی» به کارگردانی امیر لشکری نامزد بهترین فیلم در ژانر وحشت از جشنواره آمریکایی شد.

تهران - ایرنا - کشورهای اروپایی در دو سال اخیر نشان‌دادند که قادر به انجام اقدامی موثر در چارچوب برجام نیستند. پس از افزایش شکاف میان متحدان در دو سوی آتلانتیک، برخی تحلیلگران به اروپا پیشنهاد می‌کنند نقش‌آفرینی خود در منطقه خلیج فارس را به گونه‌ای دیگر دنبال‌کند.

اسلام‌آباد - ایرنا - رادیو دولت پاکستان با اشاره به اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا و قدردانی دولت کاراکاس از تهران، نوشت: رئیس جمهوری ونزوئلا ضمن رد انتقادها، از مقام‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - اغلب تهرانی‌ها حداقل یکی دو مورد از رویارویی با موارد عجیب و دور از انتظار در سفرهای شهری را به خاطر دارند؛ خاطراتی که شاید مربوط به فضای داخل یک تاکسی، رانندگی یک زن در اتوبوس شهری، ظاهر یک راننده یا تجربه همسفر شدن با چهره‌ای شناخته شده و... است. یکی از این تجربه‌ها هم می‌تواند مربوط به سفر با یک تاکسی منحصربفرد، یعنی تاکسی آقای ترابی باشد.

تهران - ایرنا - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر فروش فوق العاده خودرو خواهیم داشت که نخستین مورد آن نیمه دوم همین ماه است و تعداد قابل توجهی خودرو پیش فروش خواهد شد.

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که به دلیل اختلافات مالی، یک مرد 46 ساله را در کرج به قتل رسانده بود، دراین استان خبرداد.

زاهدان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بزرگترین پروژه ریلی کشور در سیستان و بلوچستان با روند بسیار خوبی در حال انجام است و تا اوایل سال 1400 این پروژه ملی به بهره‌برداری خواهد رسد.

تهران - ایرنا - بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد ویژه دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در هشت بخش و 55 رشته در آذر ماه سال 1399 برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری میان فرهنگستان هنر و دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان برای تهیه و ثبت و انتشار «تاریخ شفاهی هنرهای سنتی ایران» منعقد شد.

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مهاباد گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محور مهاباد - ارومیه، 6 نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین از ساخت و بهره برداری از یک بند سیمانی برای انتقال آب سطوح باران‌گیر برای آبشخور وحوش پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تیم پژوهشی بسیج خوزستان در قالب گروه جهادی شهید خرمی در دزفول برای پیشگیری از ابتلا یه ویروس کرونا دستگاهی را تهیه کردند که تنها در مدت سه ثانیه دست‌ها را ضدعفونی می‌کند.

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگان اعلام کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بازنشستگان برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندانشان از ابتدای سال 1398 و دستور و تاکید مدیرعامل این صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفان و همسر وظیفه بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد 98 به اول فروردین 98 تغییر یافت.