پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی قروه از قتل مردی 43 ساله در روستای ظله‌جوب از توابع این شهرستان خبر داد.

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 13 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان خاش خبر داد.

تهران - ایرنا - 2 هکتار از عرصه های جنگلی و مرتعی کوهسار (غرب پایتخت) در آتش سوخت.

سمنان - ایرنا - معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت: پیکر غرق شده در رودخانه ارتفاعات بنه کوه گرمسار این استان صبح امروز سه‌شنبه پیدا شد.

کرج - ایرنا - سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: انفجاز گاز شهری در یک واحد مسکونی در این شهر سه مصدوم بر جای گذاشت.

یزد - ایرنا - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: ثبت نام مدیران متقاضی موکب اربعین حسینی (ع) برای خدمات رسانی به زایران در عراق از امروز (سه‌شنبه) به مدت یک هفته در استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - انبار 120 متری پارچه در بازار تهران دچار آتش سوزی شد که این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

چابهار - ایرنا - تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان - سرخس - مشهد تحولات بزرگی در اقتصاد سواحل مکران و حوزه جنوب شرق کشور، توسعه حمل و نقل و رونق ترانزیت کالا و تجارت را به همراه دارد و می تواند جابجایی کالا را از بندرچابهار صدها برابر افزایش دهد.

قم - ایرنا - رییس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، فعالیت‌های باشگاه تئاتر تجربه قم را مدلی موفق خواند که می‌توان از آن الگوبرداری کرد.

تهران - ایرنا - یکی از تولیدکنندگان کاشی وسرامیک ایرانی با پوشش‌نانو موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه به ویژه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس شد.

یزد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا علاوه بر سلامتی شهروندان، کسب و کارهای مختلف را نیز تحت تاثیر قرارداد، یکی از بخش‌هایی که پس شیوع این ویروس متحمل خسارات زیادی شد، مرغداری‌ها بودند، کاهش تقاضا برای خرید این ماده غذایی، باعث زیان سرمایه‌گذاران این بخش شد.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بر اساس خود اظهار بهره‌برداران از میزان سطح کشت گندم پیش‌بینی می‌شود امسال میزان تولید این محصول استان به یک میلیون و 500 هزار تن برسد.

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال گفت: در آینده نزدیک محل کاوش روستای شال در خلخال به عنوان سایت باستان‌شناسی مورد استفاده دانشجویان رشته باستان‌شناسی و تاریخ قرار خواهد گرفت.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس هیات دوومیدانی لرستان گفت: تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، در رده جوانان و بزرگسالان (آقا و خانم) در مسابقات لیگ برتر کشور حضور خواهد داشت.

اصفهان - ایرنا - معاون ستاد دیه اصفهان گفت: هم اکنون یک هزار و 100 مددجو به دلیل جرایم غیرعمد مالی در این استان زندانی هستند که برای آزادی آنها سه هزار و 800 میلیارد ریال کمک‌های مردمی نیاز است.

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول واحد آفرینش های هنری حوزه هنری لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «بوی بهار می رسد» به دلیل استقبال گسترده علاقه‌مندان تا خرداد جاری تمدید شده است.