سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید -19، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، آمریکا با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و هند و انگلیس در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در این اینفوگرافیک، آمار مربوط به تعداد «تزریق حداقل یک دوز واکسن»، «واکسیناسیون...

به استناد آخرین گزارش آماری که هفته دوم اردیبهشت از سوی کمیته اپیدمیولوژی علوم پزشکی شیراز در خصوص وضعیت کروناویروس در استان فارس منتشر شده است؛ نوروز امسال، شهروندان شیرازی و فارسی، میزبانانی میهمان نواز برای کرونا بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: میزان موجودی دریاچه های ذخیره پشت دیواره پنج سد تامین کننده آب تهران تا هفته گذشته خوب بوده است.

واکسیناسیون علیه کرونا در کشور در چهار فاز برنامه ریزی شده و برای هر فاز هم افراد دارای اولویت مشخص شده اند که تلقیح واکسن بر اساس این اولویت ها و با اطلاع رسانی پیامکی از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود. بنابراین برای دریافت و تزریق واکسن کرونا نیازی نیست به مراکز بهداشتی مراجعه کنید و در صف بایستید و طبق اعلام مسوولان فقط منتظر اعلام و پیامک وزارت بهداشت باشید...

کارشناس مسئول تشکل‌ها و موسسات توانبخشی بهزیستی استان تهران از برنامه جدید بهزیستی این استان برای آشنایی تشکل‌های مردم نهاد، موسسات و خیریه‌هایی که در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش فعالیت می‌کنند خبر داد و گفت: یکی از اهداف این برنامه شناسایی تشکل‌ها و موسسات خدمت‌رسان به افراد تحت پوشش سازمان و آشنایی آنها با یکدیگر است، زیرا در این حالت آنها بسیار راحت‌تر می‌توانند با کمک یکدیگر...

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج، گفت: در حال حاضر امکان اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد و اجباری شدن آن می‌تواند منجر به ایجاد سدی در امر ازدواج شود.

راه اندازی رادیوهای فصلی و مناسبتی، حدود یک دهه است که در ایران دنبال می شود و بر این اساس پدیده ای چندان نوظهور و ناآزموده هم به حساب نمی آید؛ اما در شرایطی که بیش از یک سال است که کشور به شکلی جدی با بحران کرونا دست و پنجه نرم می کند و اساسا رادیو، رسانه بحران معرفی می شود، اما تاکنون هیچ یک از مسوولان صدا حتی طرحی جدی درباره راه اندازی «رادیو کرونا» هم در ذهن نداشته است، چه برسد...

با دستور شهردار تهران و پس از بررسی های لازم خاطیان در جریان تزریق واکسن کرونا عزل شدند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به شرایط این روزهای تهران، گفت: در حال حاضر تهران روزهای تراژیک و بسیار سخت کرونایی را طی می کند. در تهران شرایط تلخی داریم و برای اولین بار از شیوع کرونا تا کنون ظرف 24 ساعت گذشته از مرز 1800 ابتلای جدید عبور کردیم.

وقتی همکاران محیط‌بانم، متخلفی را به جرم شکار غیرمجاز دستگیر و روانه دادگاه می‌کنند، یکی از توجیهات متخلف این است که: «این همه معدن و انفجار برای محیط زیست خسارت ندارد، خرگوش شکار کردن من جرم است؟»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی ایمونولوژی پیامی صادر کرد.

اولین اسپری ضد کرونای ایرانی رونمایی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با شکل‌گیری نهاد مردمی شوراها در دو دهه اخیر عمران و آبادانی شهرها و روستاها سرعت و قوت مضاعف گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با اضافه شدن تعداد 24 مرگ ناشی از ابتلا به کرونا در فارس، عدد قربانیان این بیماری از ابتدا تاکنون در این استان به 3995 نفر رسیده است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: شبهات تزریق واکسن در شهرداری فارغ از هر ملاحظه‌ای پیگیری شود.