سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از افزایش عوارض قطع درختان جنگلی در اراضی متعلق به اشخاص و مستثنیات پس از 53 سال خبر داد.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ در 21 استان کشور تا سه شنبه (14 اردیبهشت) هشدار داد و توصیه‌هایی را به کشاورزان، باغداران و عشایر ارایه کرد.

مدیرکل مراکز مراقبتی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه به طور میانگین آمار واکسیناسیون مراکز توان بخشی و مراقبتی بهزیستی در هر روز یک درصد افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: اگر با این شتاب و سرعت واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام شود، 75 روز طول خواهد کشید تا واکسیناسیون مراکز توانبخشی و مراقبتی فاز اول به پایان رسد، لذا این سرعت با برنامه پیش بینی شده ستاد ملی مدیریت کرونا...

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی جزییات بخشنامه جدید این سازمان برای بازرسی از کارگاه ها را تشریح کرد.

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر درخصوص چرایی لزوم در اولویت قرار گرفتن دریافت واکسن معتادان متجاهر توضیحاتی ارائه داد.

سازمان جهانی بهداشت خواستار توقف یک برنامه طنز درباره واکسن کرونا در تونس شد.

درحالی که ترکیه برای سه هفته وارد قرنطینه شده و هنوز دستور ممنوعیت تبلیغ و اجرای تور ترکیه در ایران برداشته نشده، با نزدیک شدن تعطیلات عید فطر، بر شدت تبلیغ تورهای ترکیه افزوده شده است.

استاندار فارس با یادآوری اینکه فارس در زمینه واکسیناسیون علیه کووید -19 در کشور پیشتاز است، یادآور شد که در شیراز نسبت به سایر نقاط کشور، بیشترین دوز واکسن تزریق شده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا آخرین وضعیت بیماری کرونا در استانهای کشور را تشریح کرد.

مقامات بهداشتی هند از ثبت رکورد جدید مبتلایان روزانه کرونا و شناسایی بیش از 401 هزار بیمار جدید مبتلا به کووید -19 طی 24 ساعت در این کشور خبر دادند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت 23 تا 2:30 بامداد رایگان خدمات رسانی می‌کنند.

در حادثه وقوع آتش سوزی در بیمارستانی در هند دستکم 18 بیمار مبتلا به کووید -19 جان خود را از دست دادند.

درپی مرگ تعداد زیادی گربه‌ماهی در سواحل جاسک در دو روز 13 و 24 فروردین، یک دکتری بوم‌شناسی دریا علاوه‌بر اینکه علت مرگ گربه‌ماهیان را صیادی عنوان کرد و صیادی غیر مجاز و غیراصولی را به‌عنوان یکی از فعالیت‌هایی که بیشترین فشار را بر زیستگاه‌ها و آبزیان خلیج فارس وارد می‌کند، معرفی کرد.

شبکه ارتباطی مدیران ساختمان‌های مسکونی مناطق 22 گانه شهر تهران ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، زمین لرزه ای شدید به بزرگی 6.6 ریشتر امروز (شنبه) شمال شرق ژاپن را لرزاند اما هشداری مبنی بر احتمال وقوع سونامی صادر نشد.

رییس سازمان غذا و دارو آخرین وضعیت تامین واکسن کرونا در کشور از سه مسیر واردات، تولید داخلی و تولید مشترک را تشریح کرد و درباره اقدامات بخش خصوصی برای واردات این واکسن توضیح داد.