سه‌شنبه 3 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا، انستیتو پاستور - انستیتو فینلای کوبا در زنجان آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: با پیگیری خاص استاندار تهران 70 میلیارد تومان به بیمارستان‌های نیمه‌تمام پیشوا اختصاص پیدا کرده تا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آزاد این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

عضو تیم پژوهشی کارآزمایی بالینی فاز سوم واکسن کرونا (سوبرانا)، گفت: تاکنون بیش از 250 نفر این واکسن را در قالب کارآزمایی بالینی فاز سوم در شهر اصفهان دریافت کرده اند و افرادی که تمایل دارند در هشت شهر محل انجام کارآزمایی فاز سوم این واکسن شرکت کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس https://www.pasteurcovac.ir مراجعه کنند.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای به تشریح برنامه‌ریزی، کیفیت و نحوه برگزاری، طراحی سوالات و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات نیمه دوم سال تحصیلی 1400-1399 پرداخت.

در حال حاضر، باتری‌ها راه‌حل ایده‌آل در مقابله با مشکلات زیست‌محیطی در مسافت‌های کوتاه یا متوسط (اتوبوس‌های درون‌شهری) هستند، اما برای حمل‌ونقل در مسافت‌های طولانی کاربرد کمتری دارد. اگر در این نوآوری‌ها و راه‌حل‌ها سرمایه‌گذاری کنیم، فناوری سوخت هیدروژن و موتورهای احتراق (موتورهایی که مخلوط سوخت و اکسیدکننده هوا را در داخل محفظه‌ای بسته به نام احتراق واکنش داده و محترق می‌شوند) می‌توانند...

زکریا اشک‌پور در گفت‌وگو با ایسنا از واژگونی مینی بوس به دره در محور ساری - تاکام خبر داد.

راننده‌ای که در تصادف رانندگی مجروح شد و در انتظار نیروهای امدادی بود، با وسیله نقلیه دوم تصادف کرد و جان خود را از دست داد.

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر تدوین و ابلاغ استانداردهای آب محیطی در خزر و خلیج فارس، از پایش دقیق آب خلیج فارس از دریای عمان تا کرانه اروند خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برقی بیمارستان امام علی کرج خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در ناجا جاری است، بر ضرورت توجه به ابعاد مختلف این فرهنگ ارزشمند و تاثیر شگرف آن بر ذهن زلال جوانان تاکید کرد.

استاندار تهران در پیامی 9 اردیبهشت، روز شوراها را تبریک گفت.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت درحال‌حاضر در شرایط قابل قبول است اما به‌تدریج تا صبح فردا (10 اردیبهشت) بر غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران خواهان معرفی متخلفان در تزریق واکسن پاکبانان به افراد غیر، به مراجع قضایی شد.

معاون فرهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از تشکیل بانک اطلاعاتی از ایده‌های جوانان در حوزه مدیریت شهری خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: ظرفیت بیمارستان شهید گنجی در حال تکمیل شدن است و در حدود 90 درصد خدمات به بیماران کرونایی ارائه می‌شود.

وزیر کشور در پیام تبریک روز ملی شوراها، عملکرد و توفیقات مجموعه مدیریت محلی کشور در دوره پنجم فعالیت و دوره های قبلی، را موجب جلب و افزایش مشارکت پرشور و شعور شهروندان در برگزاری هرچه باشکوهتر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور، بر شمرد.