شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ضریب مولد و سرایت‌زایی ویروس کرونا در استان مرکزی به بالاترین عدد طی 9 ماه اخیر رسیده است.

دبیرستاد اجرایی کنگره سیزدهم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: امسال با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا سیزدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از 27 لغایت 30 آبان ماه در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

شیطان بازار خلازیل طی اجرای یک طرح ضربتی و مسدودسازی نقاط ورودی به این روزبازار توسط شهرداری منطقه 19 تعطیل شد.

استاندار مرکزی گفت: احتمال دارد تا شنبه هفته آینده محدودیت ها در برخی از شهرهای استان بیشتر شود.

سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در دسترس بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان قرار دارد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت هرگونه جابجایی مسافر به صورت هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه تست کرونا را از 28 آبان ماه به بعد ممنوع اعلام کرد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یک واحد افزایش در میزان ذرات معلق هوا، مرگ و میر ناشی از کووید 19 را تا 8 درصد افزایش می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام گزارش عملکرد زکات جمع آوری شده از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: 49 میلیارد و 219 میلیون تومان از ابتدای سال جاری با مشارکت کشاورزان، دامداران و باغداران و سایر نیکوکاران در سطح استان تهران پرداخت شده است.

رییس اورژانس کشور در پیامی، اهمیت و لزوم توجه به ایمنی حمل و نقل را به تمامی هموطنان در سراسر کشور به ویژه رانندگان حرفه ای حمل و نقل عمومی و تمامی سازمان های موثر در کاهش حوادث ترافیکی و ارتقا ایمنی راههای کشور تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین وضعیت کروناویروس را در این استان تشریح کرد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تا کنون موفق به ایجاد حدود 100 خانه جوان در سطح کشور شده‌ایم که تا پایان دولت این رقم به 200 خانه جوان نیز می‌رسد اما این اقدامات در حالی است که استان تهران تا کنون هیچ خانه جوانی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف 3000 بطری روغن نباتی احتکار شده خبر داد.

شهردار تهران بر توجه به فضای سبز مناطق 9 و 10 تاکید کرد و گفت: چنارهای تهران شناسنامه تهران هستند.

معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ضمن اشاره به اینکه طرح جایگزین طرح تنفس جنگل‌ها به‌زودی اجرایی می‌شود، می‌گوید: ما در زمینه برداشت چوب از جنگل تابع قوانین بالادستی هستیم.

با تداوم افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از بیماری کووید -19 در آمریکا برخی از ایالت های این کشور محدودیت های جدیدی را اعمال کردند.

با شروع پاندمی کرونا در ایران از اواخر سال گذشته، میزان اهدای خون روندی نزولی پیدا کرد. آمار اهدای خون به طور میانگین حدود 20 درصد طی هشت ماه اخیر کاهش یافته است. با وجود اینکه کاهش میزان مراجعه هنوز به مرحله بحران نرسیده است، اما ادامه روند فعلی ذخایر خون را با بحران رو به‌رو می‌کند.