شنبه 31 شهریور 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

شمار قربانیان مرگبارترین طوفان سال در فیلیپین به 67 تن افزایش یافت.

یک فوق تخصص غدد با اشاره به برخی از مهمترین راه‌های پیشگیری و کنترل دیابت، بر اهمیت پیگیری درمان افراد دیابتی در دوران کرونا تاکید کرد.

اعضای شورای شهر تهران به فوریت طرح پیشنهاد الحاق یک تبصره به آیین‌نامه داخلی شورای شهر که براساس آن جلسات شورا در مواقع بحرانی به صورت مجازی برگزار شود، رای مثبت ندادند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند گفت: اقدامات آبخیزداری که با هدف کنترل سیلاب و فرسایش خاک در حوزه آبخیز آبعلی این شهرستان به مرحله اجرا درآمده بود، از پیشرفت فیزیکی صد در صدی برخوردار و آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف در مناطق مرتفع و سردسیر نوار شمالی و شمال‌غربی کشور خبر داد و گفت: از اواسط هفته جاری دمای هوا در برخی نقاط کشور بین 5 تا 12 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری چهارمین دوره جشنواره دانایی توانایی را اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره از امروز (25 آبان ماه) در بستر فضای مجازی و شبکه شاد آغاز شده است و تا 28 آبان ماه ادامه دارد.

یک فوق تخصص بیماری های کلیه گفت: کسی که دچار مشکل کلیه ناشی از کرونا می شود علائمی مانند کاهش حجم ادرار، وجود خون در ادرار، ادرار کف آلود، فشار خون زیاد یا کاهش فشار خون خواهد داشت که در این موارد نیاز به مراجعه به پزشک دارد و سایر موارد دردرهای عضلانی ناشی از کرونا، با مسکن های این دوره قابل رفع است.

با رای اعضای شورای شهر تهران 7 نفر از کارکنان شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب دو انتخاب شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مشاهده دود در یک مجتمع تجاری در خیابان جمهوری خبر داد.

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح ضمانت اجرای مصوبات شورا را به تصویب رساندند.

یک فوریت طرح الزام و اولویت‌های تدوین بودجه سال 1400 شهرداری تهران به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات شورا در حوزه کتاب توسط شهرداری گلایه کرد.

افغانستان که طی سال‌ها همواره یکی از کانون‌های تولید و قاچاق موادمخدر سنتی به کشورمان بوده است، حالا در تولید و قاچاق موادمخدر صنعتی هم سهم زیادی از قاچاق را به خود اختصاص داده است، موضوعی که رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا نسبت به آن معترض شده و خواستار ورود جدی مسئولان این کشور است.

سازمان ملل متحد قحطی گسترده را در چندین کشور جهان به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: محافظه کاری همکاران ما در بخش های اقتصادی و حقوقی شهرداری، کم کم به جایی رسیده است که اشکالات دوره قبل به اسم این دوره ثبت می شود.