شنبه 9 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس از تکمیل جاده موسوم به جاده مرگ در خوی خبرداد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: همه دنیا باید این را بدانند که ترور نه تنها ایران را تا امروز متوقف نکرده، بلکه باعث شده تا کشورمان مصمم‌تر از گذشته شود.

اصحاب رسانه استان قزوین با صدور بیانیه‌ای ضمن اعتراض به توهین صورت گرفته نسبت به امام خمینی (ره) از مدعی‌العموم خواستند تا قاطعانه با توهین‌کنندگان برخورد کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر ضرورت مجازات آمران جنایت تروریستی گفت: یک سیلی محکم به صورت دشمن خواهیم زد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: انتظار مردم، دقت بیشتر در حفاظت از سرمایه های ارزشمند ایران اسلامی است.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: غربی‌ها درصدد هستند ملت‌های مستقل را از پای در بیاورند، اما جمهوری اسلامی حتی در دوره جنگ و در حالی که با تحریم همه جانبه از سوی کشورهای دنیا رو به رو بود در جنگ پیروز شد.

تجمع دانشجویان انقلابی و طلاب آذربایجان شرقی در خصوص محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان، در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در تبریز برگزار شد.

رئیس پیشین اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، سفر اخیر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی را با ترور شهید فخری زاده مرتبط دانست.

یک پایگاه عراقی با انتقاد از اقدام اخیر امارات در ممانعت از ورود شهروندان عراقی به این کشور نوشت که مواضع ایران بسیار صادقانه‌تر و شرافتمندانه‌تر از مواضع برخی کشورهای عربی است.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت خون شهید فخری‌زاده قفل‌هایی که به صنعت هسته‌ای زده شده بود باز خواهد شد.

مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به ارزیابی ترور شهید فخری زاده و واکنش مطلوب جمهوری اسلامی ایران در برابر آن پرداخت.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای انتساب هرگونه کانال و صفحه در فضای مجازی به فرماندهان عالی سپاه را رد کرد.

لغزش هولناک / تاکید قالیباف بر واکنش قوی در برابر دشمن جنایتکار / تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها / ادامه واکنش ها و تحلیل های داخلی و خارجی در پی شهادت محسن فخری زاده، دانشمند برجسته دفاعی و هسته ای کشورمان در یک عملیات تروریستی در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

سید عمار حکیم در دیدار با سفیر کشورمان در عراق تررور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.

علی اکبر ولایتی در پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ریاست سابق بنیاد شهید و معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه را تسلیت گفت.

در پی ترور شهید فخری‌زاده، وزیر خارجه عمان در تماسی تلفنی با ظریف گفت‌وگو کرد.