چهارشنبه 6 تیر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

رییس قوه قضاییه گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ درنگ نکنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس مجلس در جلسه صبح امروز (دوشنبه) این کمیسیون خبر داد.

رییس کمیته امور بین‌الملل دومای دولتی روسیه گفت که ترور دانشمند هسته ای ایران، عملیات تروریستی با هدف تحریک جدید ایران است.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه ضمن بیان اقدامات معاونت در حوزه تدوین لوایح و مقررات قضایی از ابتدای سال جاری تا کنون، ابعاد مختلف لوایح و مقررات تدوین شده را تشریح کرد.

سرلشکر باقری در پیامی درگذشت حجت الاسلام را تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: سیاست خارجی ایران در قبال همسایگان خود مبتنی بر منطق، واقعیت‌ها و مصالح منطقه بوده، این سیاست دچار تغییر نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ادبیات بسیار زشتی که یکی از مسئولین در مورد امام خمینی (ره) به کار برد پسندیده نیست، تعبیر «فرزند ناخلف آمریکایی‌ها» از جهت سیاسی بی‌ادبی است؛ این تعبیر را محکوم می‌کنم و می‌گویم امام خمینی (ره) فرزند راستین اسلام است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی به قالیباف فرارسیدن دهم آذرماه روز مجلس را تبریک گفت.

در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، مدیر زندان قزلحصار و جمعی از کارشناسان در زندان قزلحصار پیشنهاد طرح ایجاد «قرارگاه فرهنگی» بررسی شد.

جامعه زینب با صدور اطلاعیه ای از خروج این تشکل سیاسی اصولگرا از جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت خبر داد.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ترور محسن فخری زاده اعلام کرد: ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد و گزارش این اقدامات توسط سخنگوی قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

شبکه الجزیره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران به شهروندان خود گفته است که به امارات و بحرین سفر نکنند.

در خالی که بر اساس اعلام برخی منابع، مدارکی به دست آمده است که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ترورشهید محسن فخری زاده دست دارد، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو در سخنان اخیر خود اشاره ای به دخالت این رژیم در ترور شهید محسن فخری زاده نکرده است.

شبکه العالم در گزارشی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند ایرانی خبر داد.

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه دولت به درون‌زایی و خوداتکایی تاکید کرد و گفت: نباید سرنوشت اقتصاد کشور را به خارج گره بزنیم.