پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم آنکه کادر درمانی و پزشکی کشور خسته شده اما هنوز مهار بیماری اتفاق نیفتاده و نتوانستیم به جامعه فداکار در صحنه مقابله با کرونا خوب رسیدگی کنیم و باید سیستم تشویقی خوبی برای این افراد در نظر گرفته شود تا بر خستگی شان مرهم گذاشته شود.

دفتر مطبوعاتی دادستانی اوکراین اطلاعیه ای درباره دریافت اطلاعات تکمیلی علل سقوط هواپیمای اوکراینی از ایران ارائه داد.

هانس سفیر آلمان در ایران با محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور دیدار و رایزنی کرد.

رئیس جمهور روابط با کشور دوست و همسایه ترکیه را یک الگو برای سایر همسایگان دانست و بر توسعه بیش از پیش روابط در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

43 نفر از دلالان و اخلالگران بازار ارز به اتهام ایجاد اخلال در بازار و افزایش کاذب قیمیت ارز در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به ادعا و مداخله جویی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره ارسال سفیر ایران به یمن واکنش نشان داد.

با مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا همسر و دختر محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور هم به قرنطینه رفت.

رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 که با حضور نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی هوایی ارتش در منطقه سمنان برگزار شد، با موفقیت و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، به پایان رسید.

فرمانده رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 در پایان این رزمایش با تاکید بر شتاب بسیار خوب سرعت حرکت یگان های پدافند هوایی گفت: به این باور رسیدیم که امروز به لطف خداوند بزرگ، پدافند هوایی به توان مقابله با اهداف دورایستا رسیده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین این نیرو، در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 حضوری موثر داشتند.

جانشین دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه (همت) از برگزاری دومین کنگره ملی این تشکل سیاسی به صورت مجازی خبر داد.

پایان رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 با شلیک موفقیت آمیز باور 373 و کشف اهداف پروازی توسط رادارهای قدیر، مراقب و بشیر صبح امروز پنجشنبه 1 آبان برگزار شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی با قائم مقام وزارت اقتصاد این کشور دیدار کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ گاه به توافق هسته ای باز نمی گردد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به نقش مهم حفاظت اطلاعات سپاه در تولید قدرت و صیانت از اقتدار نظام تأکید کرد: انجام رسالت سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی با نقش صیانتی و حفاظتی سربازان گمنام در سازمان حفاظت اطلاعات محقق خواهد شد.

آیین کلنگ زنی احداث 394 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر برگزار شد.