پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه فراکسیون محیط زیست مجلس دهم با بیان این که «مجلس دهم اقدامات خوبی برای توقف صید ترال انجام داد»، گفت: در آن مقطع با همکاری سپاه و کمیته امداد، بسیاری از صیدهای انجام شده به دست نیازمندان رسید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب الوقوع اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ساوه و زرندیه خبر داد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل وزارت دفاع با برشمردن اهمیت لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران گفت: پایان این تحریم‌ها، فرصت جدیدی در عرصه تسلیحاتی و دیپلماسی برای ایران خواهد بود.

رئیس جمهور با قدردانی از فعالیت مجاهدانه همه دستگاه های دخیل در مقابله با کرونا و بویژه کادر درمانی کشور به عنوان سربازان خط مقدم این مبارزه، تاکید کرد: بررسی تجربه کشور در این مبارزه هشت ماهه نشان می دهد که هر جا در سایه همراهی مردم و هماهنگی، یکدستی و انسجام مسوولان می توان به موفقیت دست یافت.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بیش از 60 درصد از فرایند آماده سازی و افتتاح طرح مسکن مهر در استان بوشهر در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: در این رزمایش نسل جدیدی از تجهیزات و سامانه‌های راداری، موشکی، جنگ الکترونیک، فرماندهی و کنترل نیروی هوافضای سپاه در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی و با هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی کشور به کار گرفته شده است.

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 رادارهای آرایه‌فازی قدیر، مراقب و بشیر اهداف مختلف بر فراز منطقه عمومی رزمایش را با موفقیت کشف و شناسایی کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده ناجا، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به وی و کارکنان خدوم این نیرو تبریک گفت.

ایران به ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور واکنش نشان داد.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه 27 مهر ماه هیات وزیران با هدف رفع موانع جهش تولید را جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری پیشنهاد داد که از ظرفیت‌های طب سنتی ایرانی برای درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده شود.

در راستای اجرای مأموریت و وظایف و تأمین اهداف مصوب ابلاغی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و ضرورت مشارکت راهبردی و تسهیل در بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی مشترک، تفاهم نامه ای مابین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و مؤسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور منعقد شد.

رئیس جمهور با اشاره به آماده سازی و تحویل یک میلیون و 355 هزار واحد مسکن مهر، گفت: اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه مسکن قابل قبول است، گرچه می توانستیم قدم های بزرگتری برداریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت‌های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.

معاون مطبوعاتی نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعای یک مقام آمریکایی درباره مداخله ایران در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را رد کرد.

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 برای اولین بار، سامانه راهبردی و بومی باور 373 هدف دورایستا را با موفقیت مورد هدف قرار داد.