پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

محمد جواد ظریف پیروزی حزب مورالس در صحنه سیاسی بولیوی را به وی تبریک گفت.

وزیر دفاع رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به ایران و حزب الله اجازه نمی دهد که در بلندی های اشغالی جولان متمرکز شوند.

یک عضو شورای نگهبان گزارشی از جلسه روز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 این نهاد منتشر کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت و گویی مواضع ایران درباره مسائلی از جمله پایان تحریم تسلیحاتی ایران، انتخابات آمریکا و عملکرد عربستان سعودی در منطقه تشریح کرد.

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک سازمان زندان‌ها و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف توسعه اشتغال و حرفه آموزی در زندان‌ها و توانمندسازی زندانیان امضا شد.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: اشتغال بخش لاینفک فرآیند اصلاح و تربیت است.

الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور حل و فصل بحران سوریه که در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و نظامی در تهران به سر می برد، در ادامه رایزنی های خود امروز چهارشنبه 30 مهرماه با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و هیات همراه دیدار کرد.

نشست هماهنگی همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلیتیک مناطق آزاد در توسعه روابط منطقه‌ای با حضور رئیس انجمن ژئوپلیتیک ایران و رییس سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

نماینده فرانسه در سازمان ملل در سخنرانی دیشب خود در شورای امنیت، مواضع کشورش را درباره ایران از جمله در زمینه توافق هسته‌ای و پایان تحریم تسلیحاتی بیان کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی در بیانیه تبریکی اعلام کرد: نیروی انتظامی یار و یاور همیشگی در امر برگزاری مراسم ملی و مناسبت های انقلابی است.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت: اسراییل و آمریکا در آینده منطقه هیچ جایی نخواهند داشت.

دکتر حمید بهرامی نماینده اسبق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی دارفانی را وداع گفت

درگیری دانشگاه الزهرا و ساکنان خیابان‌های شهامتی تهران بر سر 90 ملک، بعد از گذشت دو سال هنوز ادامه دارد. طی ماه‌های مرداد و مهر، دو خانه در این خیابان تخریب شدند. اهالی می‌گویند مسئولیت آن بر عهده دانشگاه است، اما مسئولان آن هنوز پاسخ روشنی اعلام نکرده‌اند. ملک آموزشگاه راه‌آهن سابق در سال 1381 به این دانشگاه فروخته شده، اما متولیان دانشگاه مدعی هستند که این 90 خانه نیز ذیل همان پلاک...

در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 سامانه مرصاد نیروی پدافند هوایی ارتش و سامانه طبس نیروی هوافضای سپاه اهداف متخاصم در منطقه رزمایش را هدف قرار دادند.

رئیس جمهور جدید بولیوی اعلام کرد از سرگیری روابط با دیگر کشورها از جمله ایران را در پیش خواهد گرفت.

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی ام مهر ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.