پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایسنا

سیاسی خبرگزاری ایسنا

نمایندگی دائم ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو اعلام کرد: هیچ مبنای حقوقی و اخلاقی برای همراهی با تحریم‌های یکجانبه آمریکا وجود ندارد.

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت که حاکمان سودان اعلام برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را در ازای دستور آمریکا و دریافت 300 میلیون دلار از عربستان سعودی انجام داده‌اند.

رئیس قوه قضائیه دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن را ابلاغ کرد.

معاون مطبوعاتی هیات کشورمان در سازمان ملل اتهامات وارده در خصوص احتمال دخالت ایران در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را رد کرد.

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه به مناسبت روز ملل متحد بیانیه‌ای را منتشر کرد.

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از مخابره پیام اختلاف و دوگانگی در کشور تاکید کرد: اکنون تنش در کشور وضعیت را بدتر می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به 5439 پرونده تخلف در این اداره کل خبر داد و گفت: با محتکرین آرد و روغن که بدون مجوز قانونی اقدام به گران‌فروشی و عدم عرضه کالا داشتند در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی خواهد شد و گشت‌های مشترک تا باز گشت آرامش به بازار ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه دولت ها در ادوار مختلف پشتیبانی درستی از آموزش و پرورش نداشتند، گفت: سهم آموزش و پرورش در دنیا از تولید ناخالص ملی 4.6 درصد است در حالی که در کشور ما کمتر از دو درصد است. عددی که در ایران وجود داشته است در 30 سال گذشته به عدد دنیا بسیار نزدیک بوده، اما افت کرده ایم. ریشهاش این است که آموزش و پرورش را همیشه هزینه‌بر...

امیر سرلشکر موسوی با چند تن از فرماندهان و رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در مورد افزایش قیمت مرغ می‌گوید: بخشی از علت افزایش این محصولات به مسئله انکارناپذیر ارز بازمی‌گردد اما انصافا مسئله مدیریت داخلی هم نقش زیادی در افزایش قیمت این کالاها بازی می‌کند.

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تاکید بر لزوم مقدم دانستن پیشگیری بر درمان در حوزه مبارزه با کرونا، اطلاع رسانی از سوی رسانه، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک را جزو مباحث حائز اهمیت این حوزه عنوان کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که آماده حمایت از توافق احتمالی جدید بین ایران و آمریکا خواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مدعی شد آنچه که "تلاش ایران برای دخالت در انتخابات آمریکا" می‌خواند با پیامدهایی مواجه خواهد شد.

رییس مجلس درگذشت حمید بهرامی احمدی، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.