پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم گفت: با اجرای دقیق و هدفمند طرح شهید قاسم سلیمانی، بخش عظیمی از فشار بیماری کرونا بر دوش کادر درمانی کشور برداشته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: معلولیت یک نقص جسمی است و به معنای ضعف در وجود انسان نیست.

خبرگزاری ایرنا

ازواکنش دولت به مصوبه اخیر مجلس تا پیدا شدن سر و کله سازه مشابه مونولیت مرموز یوتا در رومانی

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - مراغه - آیین گرامیداشت دانشمند صنعت دفاعی و هسته ای کشور " شهید محسن فخری زاده " با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و با حضور تعداد محدودی از مسوولان شهرستان مراغه و با سخنرانی آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان برگزار شد. عکس از سجاد عبدی

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) با 20 درصد پیشرفت فیزیکی بدلیل کمبود بودجه با مشکلاتی همراه بود که بزودی با تزریق بودجه از اعتبارات استانی و وزارت بهداشت فعال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان گفت: تامین، حفظ امنیت و استقرار نظم در جامعه ارزشمندترین خدمت نیروی انتظامی به مردم است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد حوزه فناوری در استان از رشد 255 درصدی برخوردار است و یک اقدام بسیار خوب در این بخش شکل گرفته و این عملکرد به معنای دقیق در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید» است.

خبرگزاری تسنیم

پویش فرهنگی "سفر، سلامت" به منظور فرهنگ سازی و مقابله با بیماری کرونا در متروی تهران اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان دامپزشکی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان حذف تمام گله‌های مرغ تخمگذار تجاری با سن 70 هفتگی به بالا را خواستار شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با وجود کاهش ورودی بیمارستان‌ها، تعداد مبتلایان و متوفیان کرونایی در چند روز گذشته اما همچنان آمار فوت بالا بوده و این امر موید ضرورت عادی نگرفتن این ویروس است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - امام جمعه کنگان گفت: پیوند مسجد، مدرسه و خانه با هدف ترویج فرهنگ نماز ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بودجه سال آینده وزارت جهاد کشاورزی بر اساس لایحه پیشنهادی به مجلس در بخش کشاورزی و منابع طبیعی 59 هزارو 378 میلیارد و 171 میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه در سفر خود به لرستان از بیمارستان های الیگودرز و ازنا بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای سیاستگذاری سومین سمپوزیوم مفاخر ایران گفت: از شرکت‌کنندگان خواسته شد که یک ماکت نمایشی را قبل از تولید اثر به اجرا درآورند تا انتخاب هنرمندان صرفا متکی بر رزومه اشخاص نباشد و ما بتوانیم خود اثر و توانمندی‌های هنرمند را در اجرا بررسی کنیم.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه تاکید کرد که کشورش بدنبال وارد کردن واکسن کرونا در سریعترین زمان ممکن است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این استان، گفت: 7 نفر دیگر به جمع قربانیان کرونا اضافه شد.