سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تاکنون بیش از 97 هزار تست و نمونه گیری کرونا از بیماران مشکوک در استان انجام گرفته که با میزان مراجعه کنندگان به درمانگاه‌ها این رقم به بیش از 110 هزار مورد می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند اعتقاد دارد سازمان لیگ فوتسال، تجربه برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونا را دارد و می‌توان راحت‌تر این مشکل را حل کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به ممنوعیت فعالیتهای آموزشی و برگزاری جلسات، مقرر شد مراکز مشاوره ازدواج زیر پوشش این اداره کل به صورت مجازی و وبینار فعالیت خود را از سر گیرند.

خبرگزاری ایسنا

نماینده دادستان گفت: پوری حسینی رییس سازمان خصوصی متهم است به اخلال عمومی در نظام تولیدی کشور از طریق واگذاری بنگاه‌های کلان دولتی بدون رعایت تشریفات قانونی و بدون توجه به اجرای سیاست‌های کلان اصل 44 و مقررات مربوطه و کارشناسی غیرمعتبر.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - ویروس کرونا پس از 2 موج، سرانجام از اوایل مهرماه سال جاری به واسطه کم توجهی ها به رعایت پروتکل ها بهداشتی، موج سنگین سوم در البرز به راه انداخت که این روزها بالارفتن سطح خودمراقبتی ها توسط مردم، حکایت از عزم جدی آنان برای مهار دوباره این ویروس دارد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی از ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات کرونایی حوزه گردشگری در استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار تهران گفت: نظارت بر اصناف در قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کووید -19، با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران، شهید بهشتی و پلیس اماکن با جدیت اجرا و دنبال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رضوانشهر - ایرنا - فرماندار رضوانشهر گفت: با توزیع به موقع و روزانه مرغ و همچنین روغن، وضعیت بازار در سطح این شهرستان مطلوب و به ثبات نسبی رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی از یک سو و تهدید سلامت از سوی دیگر خواب را از چشمان افرادی گرفته که دخل‌وخرجش‌شان با یکدیگر همانگ نیست.

خبرگزاری مهر

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات «میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی» در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس مجتمع پتروشیمی کردستان با اعلام اینکه پتروشیمی دارای سیستم‌های حفاظتی زیاد و پیشرفته است، گفت: تخلیه گاز در این مجتمع جریانی معمول و همیشگی و بدون خطر است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: 172 دستگاه خودرو طی 24 ساعت گذشته در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها باردیگر بر ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، حفظ سلامتی اعضای هیآت علمی و کارکنان از طریق اتخاذ تمهیدات لازم تاکید کرد.