سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون زمان خروج از پروتکل الحاقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: با هدف کاهش مراجعات حضوری به دستگاه‌های اجرایی، ظرفیت الکترونیکی شدن خدمات در پنج دستگاه اجرایی استان به عنوان پایلوت احصا و عملیاتی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رمان «فیلی در اتاق» نوشته مریم نفیسی‌راد به همراه ترجمه او از «آدم‌های معمولی» نوشته سالی رونی به تازگی منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال ناپولی می‌گوید از اینکه مردم شهر ناپل به خاطر درگذشت اسطوره این تیم از رعایت مسائل بهداشتی غافل شده‌اند ناراحت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان با اشاره به الحاق 24 دستگاه واگن لبه بلند به ناوگان ریلی بنیاد مستضعفان، از رونمایی نخستین سیستم ترمز ملی برای واگن‌های باری کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قم آمادگی کامل خود را جهت اجرای طرح راهداری زمستانی در سطح راههای استان اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پزشکان و پرستاران اسپانیایی در اعتراض به قطع و کاهش برخی خدمات بهداشت و درمان در این کشور دست به تظاهرات زدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه سرم‌سازی هند که یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان واکسن در جهان است، قراردادی با شرکت نوواواکس (Novavax) امضا کرد تا به این شرکت در تولید یک میلیارد دوز واکسن ضدکرونا موسوم به NVX-CoV2373 در سال آینده کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - طرح محدودیت‌های کرونایی آذرماه در حالی آغاز شد که موج سوم کووید 19 با افزایش شمار جانباختگان، متولیان در سطح ملی را بر آن داشت تا با اعمال محدودیت‌ها و مدیریت ترددها از شمار مبتلایان و تلفات بکاهند و اکنون با گذشت یک هفته ابراز رضایت کادر درمان مشهود است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان پاکدشت گفت: 89 هزار بیمه شده اصلی در پاکدشت حضور دارند که این تعداد با توجه به بیمه‌شدگان تحت تکفل بیمه شده اصلی، و نیز بیمه بیش از 3 هزار اتباع خارجی، این شهرستان را به یکی از مهمترین مناطق بیمه‌ای استان تهران تبدیل کرده‌است.

خبرگزاری ایسنا

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی؛ پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

جزئیات طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا را ببینید.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: باتوجه به لزوم تسهیل بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه های دیگر مقرر شد آیین نامه هیات علمی وابسته در وزارت بهداشت با تاکید بر رهیافت همگرایی علوم تدوین می شود.