سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: طرح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مدیریت بیماری کرونا موسوم به «طرح حاج قاسم» با هدف مراقبت از افراد مبتلا به کرونا و قطع زنجیره انتقال، مفید و موثر بوده و توسط همه اداره های دولتی شهرستان پشتیبانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - طرح محله محور "شهید سردار سلیمانی" به منظور کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا با حضور تیم‌های نظارتی و با تقسیم‌بندی‌های مراکز جامع سلامت در شهرستان بوکان در حال اجراست.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رشت شهری بیدار است با مردمانی سرزنده و شادمان که حتی هوای ابری و بارانهای مدام نیز نتوانسته آنها را خانه نشین کند. شهر گردشهای عصرانه و شبهای روشن و کافه های شلوغ و رفت و آمد و شب نشینی های خانوادگی و دوستانه.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - فرماندار عنبرآباد از کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پی اجرای محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اگر دنیای سیاست را هنری هست، هنرش بدان است که بهترین استفاده‌ها از کوچک‌ترین فرصت‌ها برده شود و اگر پای منافع و امنیت مردم در میان باشد که اغلب هست، سیاستمداران خردمند حداکثر احتیاط و مسوولیت‌شناسی در عین سرعت عمل و فرصت‌طلبی در انتخاب مصالح ملت را صورت می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرماندار رودان گفت: دراجرای طرح محدودیت‌های کرونایی هفته های اخیر ضمن جلوگیری ازبرگزاری 41 مراسم عروسی ،28 بانی مراسم عروسی احضار و برای22 بانی دیگر هم حکم صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی شب گذشته بیش از 502 هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد مبتلایان از 63 میلیون نفر عبور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: در شرایطی که فعالیت‌های ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا به حداقل رسیده، فعالیت این هیات می تواند خلاء تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را در ایام کرونا به خوبی پر کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌ها تاکنون هفت هزارو 331 مورد بازرسی در حوزه صنف انجام، چهار هزارو 761 مورد اخطار و تذکر داده شده و 37 واحد صنفی نیز در استان پلمب شده است.

خبرگزاری ایسنا

مبلغی که کمیته برگزاری بازی های المپیک باید برای پیگشیری از شیوع ویروس کرونا در طول بازی ها هزینه کند، مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از افزایش 10 برابری پهنای باند اینترنت در ایام کرونا خبر داد و گفت: توانسته‌ایم پهنای باند اینترنت را برای دستیابی بهتر مشترکان به بیش از هزار و 70 گیگ افزایش دهیم.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کروناویروس تاکنون به 63 میلیون و 72 هزار و 905 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 465 هزار و 186 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ضمن تشریح تاثیر کرونا بر مشاغل مددجویان این نهاد بیان کرد: در مجموع حدود 700 هزار طرح شغلی تحت نظارت کمیته امداد است که 3 درصد این طرح‌ها دچار آسیب شدند.

خبرگزاری مهر

فرماندار تهران گفت: با همکاری اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی مراکز غیرضروری در سطح شهرستان تعطیل شدند و در هفته اول همکاری بسیاری خوب مردم را شاهد بودیم.

خبرگزاری مهر

با ادامه دار شدن آموزش های مجازی و به دنبال آن دسترسی دانش اموزان به محتواهای این فضا، آنچه دیگر کمتر درباره اش سخن گفته می شود آسیب های این دسترسی و راه های کنترل آن توسط آموزش و پرورش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اداره کانون‌های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: 29 کانون اخلاق پزشکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فعالیت می‌کنند و مجمع کشوری کانون‌های اخلاق پزشکی نیز مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است.