سه‌شنبه 17 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: افزون‌بر 97درصد اصناف و بازاریان شهر بندرعباس در اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا همکاری و مشارکت قابل تحسینی دارند که رضایت مسوولان را درپی داشته است.

خبرگزاری مهر

اختر شاهین نویسنده بنگلادشی برای نگارش رمان «تلاش» جایزه ادبی آسیا را دریافت کرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - بخشدار بخش حویق شهرستان تالش از احضار عوامل برگزاری 2 آئین عروسی و عزا به دادگاه این بخش، به اتهام اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی خبر داد.

خبرگزاری مهر

صندوق رفاه دانشجویی شرایط ضامنین جهت بهره مندی وام های دانشجویی در آیین نامه جدید پرداخت و بازپرداخت وام های دانشجویی را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معتقدم اشکالی که در نوع الگوهای محدودیت وجود دارد این است که ستاد ملی کرونا باید برخی سمن ها را فعال کند تا پیشنهادهایی از بدنه نخبگان و مردم به دست ستاد ملی مقابله با کرونا برسد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 700 تن مرغ منجمد در مرحله اول براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار در چند روز اخیر در بین عاملان فروش در سراسر این استان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل جدید آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تحول در نظام تعلیم و تربیت نیازمند مشارکت جمعی است و موفقیت در این عرصه نیازمند فراهم کردن بستری مناسب بوده که همه با تعلق خاطر به این مجموعه، مشتاقانه پای کار باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فعال حوزه هنرهای تجسمی گفت: هنرمند نقاش باید به همه منابع تاریخی و تصویری اشراف کامل داشته باشد و مانند پرنده ای که بر فراز طبیعت پرواز می‌کند، نگاه کامل و جامعی به محیط پیرامونش داشته باشد وگرنه پیرو و مقلدی می‌شود که در کوره راه‌های جنگل تاریک می‌خزد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که پروژه‌های روستایی در دست اجرا، 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در زمان حاضر عملیات گازرسانی به 326 روستای استان در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 323 دستگاه تبلت توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک خیرین به دانش‌آموزان یتیم این استان اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

دولت ژاپن 960 میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا در دوره برگزاری المپیک و پارالمپیک توکیو هزینه خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - رییس بیمارستان یکهزار تختخوابی امام رضا (ع) تبریز به عنوان کانون اصلی بستری بیماران کرونایی، از کاهش ورودی این مرکز درمانی به دلیل رعایت محدودیت‌ها توسط شهروندان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، دوشنبه در حالی افت کردند که سهام چین با اعلام رشد فعالیت‌های تولیدی این کشور در ماه نوامبر جهش کرد.

خبرگزاری مهر

قیمت جهانی طلا در آغاز معاملات این هفته در صبح دوشنبه تحت تاثیر امید به واکسن کرونا و چشم‌انداز خاتمه سریع‌تر پاندمی کرونا، باز هم سقوط کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس بالینی ومشاور خانواده گفت: تولد تقویمی و زودهنگام نوزاد در حقیقت خودخواهی مادر است که با عوارض متعدد، سلامت فرزندان را با مخاطره روبه‌رو خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار گیلانغرب گفت: آمار مراجعه‌کنندگان و بیماران ورودی به بیمارستان و مراکز درمانی و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کم شده ولی متاسفانه در هفته و 24 ساعت گذشته شمار موارد فوتی افزایش یافته است.