دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری از بررسی طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار تا بررسی دلایل افزایش بی رویه قیمت گوشت مرغ و دعوت از وزرا برای بررسی سوال نمایندگان را در دستورکار دارند.

خبرگزاری ایسنا

مرکز تحقیقاتی نیکا وابسته به بسیج دانشجویی فارس موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شهید طهرانی مقدم شد.

خبرگزاری ایسنا

مسئولان سلامت در ایالات متحده آمریکا از برگزاری نشست اضطراری خبر دادند تا در رابطه با افرادی که در گروه نخست دریافت کنندگان واکسن تایید نشده کرونا قرار دارند، بحث شود.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق ناوشکن «دنا» تا نیمه‌ی اول دی ماه به ناوگان این نیرو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی، از وزیر راه و شهرسازی به خاطر همکاری در مدیریت کرونا و کنترل مسافران بین شهری از نظر ابتلا به کرونا قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

رییس جمهوری امروز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع و مناسب، پاسخ این جنایت را خواهند داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت کرونا در کشور بعد از گذشتن یک هفته از اعمال محدودیت ها، گفت: طی این مدت درون‌دادهای سیستم مقابله با کرونا کاهش خوبی داشته اند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - یک روانشناس سلامت با بیان اینکه محدودیت‌های اخیر در کاهش سرعت چرخه انتقال ویروس کرونا موثر بوده است، گفت: در صورت همراهی و همکاری بیشتر مردم و رعایت توصیه‌ها و کاهش ترددها و تجمعات چرخه انتقال ویروس کرونا حذف می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام هرچند از ارتقای رتبه ابتلای کرونای ایلام از اول جدول به رتبه 12 داد اما با این وجود تشدید همه گیری ویروس کرونا باعث تداوم اعمال محدودیت های شدید صنفی ترافیکی بدون شهری در استان شد.

خبرگزاری ایسنا

از مدتی پیش خبری مبنی بر شروع فعالیت زنان آتش نشان در شهر تهران شنیده شد، خبری که براساس آن قرار است 16 زن بعنوان آتش نشان فعالیت خود را آغاز کنند، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره زمان و شرایط فعالیت زنان آتش‌نشان توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری مهر

اعضای تیم ملی اسلحه سابر که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند اردوی المپیکی خود را در موعد مقرر برگزار کنند با پشت سرگذاشتن دوره نقاهت، از هفته جاری وارد اردو می‌شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با اشاره به دلایل گرانی هویج، گفت: درباره قیمت برخی میوه ها از جمله انار بزرگنمایی می شود.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - منطقه سرسرباز سیاه منصور دزفول یکی از مناطق محروم این شهرستان با 10ها مشکل ریز و درشت نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

خبرگزاری مهر

علیرضا منصوریان در حالی شروع غیرقابل قبول خود را در قامت مربی با تراکتور تبریز ادامه می دهد که مالک این باشگاه نشان داده است تحملی برای فرصت دادن به سرمربیان خود برای نتیجه گیری قائل نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ موسوم به وادا نسخه جدید نحوه‌ی انجام تست‌های مرتبط با ضددوپینگ در دوران پاندمی کرونا را منتشر کرد.