دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیوزویک در گزارشی با اشاره به رشد فزاینده موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا از ثبت رکورد یک هزار و 311 نفری مرگ و میر در این کشور تنها در روز جشن شکرگزاری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - هفته نخست اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی در هرمزگان که از یکم آذرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده، با همکاری و مشارکت نسبتا خوب مردم و اصناف سپری شد.

خبرگزاری ایرنا

رییس‌جمهوری امروز چهارشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع و مناسب، پاسخ این جنایت را خواهند داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی گفت: در راستای تصمیم سازمان اداری و استخدامی کشور برای مقابله با کرونا، بخش اداری دستگاه های دولتی شهرهای قرمز استان از نظر وضعیت کرونا یک هفته تعطیل است.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم کشتی فرنگی آریوبرزن بهبهان با بیان این‌که شرایط تمرین در ماه‌های گذشته برای همه تیم‌ها بسیار سخت بود، گفت: به نظرم اگر در شرایط کنونی که کرونا شدت گرفته است، برگزاری لیگ را به تعویق می‌انداختند بهتر بود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - تبریز از جمله کلان شهرهای درگیر با بیماری کویید 19 کشور است که از زمان اجرای طرح جامع محدودیت های کرونایی با کاهش آمار بستری های کرونایی مواجه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان در استان های مرکزی، اردبیل و مازندران کنترل شده و دو روز است که تلفاتی گزارش نشده است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: داروی گیاهی ترک اعتیاد از همکاری مشترک ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاونت علمی ریاست جمهوری حاصل شده در انتظار صدور مجوز از سمت وزارت بهداشت است.

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از تعویق آزمون وکالت 99 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی گفت: آرزو می کنم روزی برسد که کسی سوال کند چرا فلان کتاب در کتابخانه نیست یا چرا کتابخانه بسته است یا چرا جا نیست در کتابخانه بنشینم و در مجموع، امیدوارم روزی برسد که دلیل شلوغی کتابخانه فقط کنکور نباشد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت در ادارات و همچنین استفاده از حمل و نقل عمومی، جهت کنترل افراد کرونا مثبت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ضعف ساختارهای پزشکی و سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با همه گیری ویروس کرونا بیش از پیش بر آینده اقتصادی دنیا سایه انداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از کشف بیش از 40 هزار لیتر گازوئیل و 90 هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - کاهش هر چه بیشتر فعالیت‌ها در سطح شهر از جمله عوامل موفقیت طرح تشدید محدودیت های کرونایی است که این مهم در هفتمین روز اجرای این طرح در قم محقق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هادی حجازی‌فر، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما همچنین مدیر تماشاخانه خصوصی هامون از آتش‌سوزی در این تماشاخانه خبر داد.