دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس ستاد مدیریت کرونا در کامیاران گفت: پس از اجرای طرح جامع محدویت‌های پویا ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت انجام تست‌های تشخیص بیماری کووید 19 در این شهرستان سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

مسئول حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان یزد گفت: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، جهادگران بسیج دانشجویی مشغول آماده شدن برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم بودند.

خبرگزاری ایسنا

ستاد ملی مقابله با کرونا صبح شنبه (8 آذر) به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل جلسه داد. حسن روحانی در این جلسه با اشاره به ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند وزارت دفاع، گفت: این ترور وحشیانه نشان می‌دهد که دشمنان ما در هفته‌های پراضطرابی هستند. آن‌ها می‌خواهند حداکثر استفاده را از این هفته‌های پایانی ببرند تا شرایط نامطمئنی را در منطقه به‌وجود بیاورند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان گفت: 394 واحد صنفی متخلف از اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا از 20 آبان تاکنون در این استان پلمب شدند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: لازم است در مورد نتایج آزمایشات واکسن کروناویروس آکسفورد / آسترازنکا بررسی‌های بیشتری انجام شود.

خبرگزاری مهر

دبیر جامعه هتلداران ایران با بیان اینکه فهرستی از هتل‌ها برای تبدیل به نقاهتگاه تهیه شده گفت: در قرارداد بین هتلدار و وزارت بهداشت هر هتل باید بیشتر از سه ماه به عنوان نقاهتگاه فعالیت کند.

خبرگزاری تسنیم

دکتر خادم‌الحسینی به 3 توصیه کلیدی برای پیشگیری و درمان کرونا اشاره می‌کند و به بخشی از خواص داروی امام کاظم (ع) هم پرداخته است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شیوع جهانی ویروس کرونا علاوه بر تمام معضلاتی که برای کشورها به‌وجود آورده، پیش‌بینی‌های هواشناسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از برگزاری بیست و دومین مانور سراسری زلزله با عنوان «مدرسه ایمن، جامعه تاب آور» را در فضای مجازی شاد در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - کمپین «دست یار» که از سوی فعالان محیط زیست، برای حمایت از محیط بان جانباز خوزستانی راه‌اندازی شده، تاکنون موفق به جمع آوری بیش از پنج میلیارد ریال برای خرید پای مصنوعی هوشمند شده است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: اجرای محدودیت‌ها برای حفظ سلامت مردم است و برای موفقیت این امر مردم همانطور که تاکنون مشارکت خوبی داشته‌اند در ادامه نیز با همراهی با ستاد کرونا زمینه تحقق این مهم و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا را فراهم کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - آزمایش کرونای زهرا نعمتی بانوی پرافتخار و ملی‌پوش تیراندازی با کمان تیم مس کرمان، قهرمان مسابقات پارالمپیک 2012 لندن و پرچمدار کاروان ایران در مسابقات 2016 ریو مثبت شد.

خبرگزاری ایسنا

مقامات کره جنوبی با اعلام شناسایی بیش از 500 بیمار جدید کرونایی برای سومین روز متوالی اظهار داشتند: از زمان آغاز همه گیری سرعت انتشار ویروس به این میزان نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: 216 زندانی جرایم مالی غیرعمد در این استان با کمک خیران از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - فرمانده انتظامی سبزوار گفت: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم، 90 درصد شهروندان این شهر در اجرای طرح منع تردد شبانه همراهی و مشارکت کردند.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر همکاری و مشارکت خوب شهروندان این شهرستان در اجرای محدودیت های طرح جدید از پلمب 145 واحد صنفی متخلف خبر داد.