دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین رییس اولین نشست آسیایی انجمن جهانی طب اعتیاد گفت: براساس تحقیقات علمی، احتمال ابتلای مصرف‌کنندگان مواد مخدر به کرونا و نیز عوارض ناشی از این بیماری در آنها نسبت به سایر افراد عادی بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معماری مسجد جامع بروجرد را منحصر به‌فرد و یکی از شاهکارهای تاریخی معماری ایران دانست و نوشت: این بنا هم ویژگی‌های معماری اسلامی و هم معماری باستانی ایران را در خود جای داده است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که بعد از ابتلا به بیماری کرونا در منزل دوره نقاهت را سپری می‌کند، فردا در سالن محل برگزاری لیگ حضور نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر در طرح ناظران سلامت با لباس فرم سازمان جوانان یا داوطلبان و کارت شناسایی معتبر به گروه بهداشت محیط محلات ملحق می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - ماجرای خانه دایه طوبی ساکن روستای کوله‌ساره کامیاران نقل محافل فضای مجازی و حقیقی شده و هرکسی به طریقی قصه پر غصه این مادر دل شکسته و 2 فرزند توانخواهش را روایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از جزییات بسته جدید مالیاتی در حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی ادامه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درباره چگونگی فعالیت در شرایط محدودیت‌های کرونایی اعلام کرد: حضور کارکنانی که به تشخیص سرپرست، معاونان و مدیران مستقل سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ضروری است، حداکثر تا میزان یک چهارم مجاز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان از سوی تروریستهای گفت: همه اتاق‌های فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و به موقع پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور با اشاره به ترور شهید «فخری‌زاده»، گفت: مسئولان پاسخ این جنایت را به موقع خواهند داد و مردم هم در دام توطئه‌های صهیونیست ها نخواهند افتاد.

خبرگزاری ایسنا

نوعی "استروئید استنشاقی" به عنوان درمان احتمالی برای ویروس کرونا از سوی متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آکسفورد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان اراک گفت: 150 واحد صنفی متخلف هفته نخست اعمال محدودیت‌های کرونا در این شهرستان مهر و موم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 81.1 درصد دانش آموزان این استان در طرح ملی کنترل وزن و چاقی (کوچ) غربالگری شدند.

خبرگزاری ایسنا

نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز نشان داد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران کاهش بیشتر قیمت طلا در پی ادامه خوش بینی به ساخت واکسنهای کووید 19 و احیای سریعتر از حد انتظار اقتصاد جهانی را پیش بینی کردند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - افزایش اعتبارات ملی و سهم‌بری از بودجه کشور برای استان‌های شمالی و بویژه مازندران به دلیل ارائه خدمات ملی در طول سال، موضوعی است که با افزایش مهاجرت‌ها و اقامت‌های موقت در شمال بیشتر از گذشته مورد تأکید کارشناسان و مسئولان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری مهر

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: با وجود از دست دادن رقابتهای انتخابی به دلیل ابتلاء به کرونا، هنوز برای کسب دوبنده تیم ملی امیدوار و باانگیزه هستم.