دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس انتشارات قانون در باکو در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در این کشور گفت گمرکات دو کشور در زمینه صادرات کتاب ایران به آذربایجان، سنگ اندازی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جامعه هتل‌داران کشور با اعلام اسامی هتل‌های آماده پذیرش بیماران کرونایی در هر استان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در هر استان یک واحد، کیش و قشم نیز هتل‌هایی را در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خروج از این شرایط را مشروط به اتخاذ تصمیمی واحد از سوی مجلس و دولت و پرهیز از چندگانگی در ارائه راهکارها دانست.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: شیوع ویروس کرونا و خلوت شدن جاده‌ها میزان سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های برون شهری این استان را 46 درصد کاهش داد.

خبرگزاری ایسنا

هکرهای کره شمالی در هفته های اخیر تلاش کرده اند به سیستمهای شرکت داروسازی انگلیسی استرازنکا که اخیرا نتایج موفق آزمایش واکسن کووید 19 را اعلام کرده است، رخنه کنند.

خبرگزاری مهر

بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحا دکتری تخصصی) برای سال تحصیلی 2022-2021 موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: اداره کل ثبت احوال این استان در هفته جاری تنها خدمات ضروری ثبت ولادت و فوت را ارائه می‌کند و مردم مراجعه خود برای دریافت خدمات غیر ضروری را به هفته آینده موکول کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: اتحادیه طلا و جواهر پایتخت به عنوان مرجع قیمت‌گذاری و اطلاع‌رسانی است و برای جلوگیری از هرج و مرج در شهرها و استان‌هایی که بازار تعطیل نیست، باید نرخ‌ها را روزانه اعلام کند.

خبرگزاری ایسنا

آنچه که به نظر می رسید یک دیدار آرام وزیران نفت اوپک پلاس برای تمدید محدودیت عرضه در سال میلادی آینده باشد، با اعلام گلایه های برخی از تولیدکنندگان عضو این گروه با مشکل برخورد کرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: باتوجه به شیوع کرونا و هدم امکان برگزاری حضوری برنامه ها، برای رویدادهای آموزشی با همکاری آموزش و پرورش در شبکه شاد اجرا شده است.

خبرگزاری ایسنا

قیمت نفت در معاملات روز جمعه روند یکسانی نداشتند اما در آستانه نشست وزیران اوپک پلاس برای چهارمین هفته متوالی افزایش پیدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزارت بهداشت افغانستان هشدار داد که موج دوم همه‌گیری کرونا در این کشور در اواخر زمستان به اوج می‌رسد و تا حدود 95 هزار نفر را مبتلا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان و آغاز اجرای طرح تست سریع کرونا در استان از مهمترین عناوین خبری زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

کابل - ایرنا - در پی هشدار وزارت بهداشت افغانستان از آغاز موج دوم کرونا در این کشور و تعطیلی مدارس از اول آذر ماه، امروز هشتم آذر نیز دانشگاهها به مدت یک هفته تعطیل شد.