دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - اختلالات روحی و روانی و افسردگی از مشکلات رایج دوران کرونایی است که در صورت درمان نشدن می تواند در دوره پساکرونا نیز استمرار یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - بانوان کرمانشاه در جایگاه بسیجی‌بودن حرفی برای گفتن دارند، کارنامه حضور همیشه در صحنه این زنان، با پایان هشت سال دفاع مقدس بسته نشد، حضوری که در تمام لحظات حساس، تلخ و یا شیرین دفاع از آرمان‌های انقلاب و نوع‌دوستی به‌وضوع احساس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری عصر ایران در یادداشتی نوشت: ترور دکتر محسن فخری زاده، دانشمند شهیر هسته ای ایران بسیار شوک آور بود و از ابعاد مختلفی می توان آن را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تجربه چند ماهه اخیر در مقابله با کرونا نشان داده رویکرد درمان‌محور در مقابله با این بیماری جوابگو نیست و بر ضرورت در دستور کار قرار دادن رویکردهای پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از مهندس اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به پاس همکاری در اجرای طرح ملی مدیریت کرونا و امکان دسترسی به پایانه ها و حمل و نقل عمومی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایسنا

پیشتازان سازنده واکسن کووید -19 با موفقیت‌های مختلف بر اساس نتایج بالینی خود در این عرصه خودنمایی می‌کنند، اما چنین موفقیتی در مبارزه جهانی با همه‌گیری چه معنایی دارد؟

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هفته جاری، ادارات در سه شهر استان که وضعیت کرونایی قرمز دارند، تعطیل است.

خبرگزاری تسنیم

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته تعداد با افزایش 613 هزار نفر به مبتلایان ویروس کرونا در جهان، این آمار به 61 میلیون و 988 مبتلا رسید.

خبرگزاری ایسنا

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در پیامی ترور شهید دکتر فخری زاده از دانشمندان بنام کشور را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز افزایش سهمیه جذب نیروی انسانی شبکه‌های بهداشت و درمان استان اخذ شده است و شرایط آن به زودی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

یک مشاور درباره نحوه سپری شدن دوران سوگ در کودکان، با توجه به شرایط پاندمی کووید 19 که ممکن است کودکان با از دادن عزیزی مواجه شوند، گفت: هنگام فوت عزیزی لازم است والدین و یا اطرافیان کودک با بیانی صادقانه و با صراحت در گفتار و متناسب با سن و رشد شناختی و زبانی کودک فوت آن عزیز را برای کودک توضیح دهند و از جملات عینی و واقعی استفاده کنند تا با توجه به ظرفیت کودک حقیقت را به او بگویند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در امور مامایی با اشاره به ضرورت مقابله با عوارض زایمانهای تقویمی و زودرس، گفت: تولد پیش از موعد و نارسی نوزاد هزینه های زیادی را به سیستم سلامت کشور وارد می کند و نوزاد را از تکامل رحمی محروم می کند.

خبرگزاری ایسنا

نخستین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در 20 ماه اخیر به منظور تصویب اساسنامه جدید این فدراسیون آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به کارشناسان امور درمانی اجازه خواهد داد در مورد اولویت‌بندی ارائه واکسن کرونا تصمیم‌گیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جهان صنعت در گزارشی نوشت: رییس‌جمهور سابق ایران از روزی که شهردار تهران شد تا روزی که به کاخ ریاست‌جمهوری رفت و حالا که در رویاهای خویش به سر می‌برد استاد سرگرمی‌سازی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - هفته ای که گذشت، موعد بهره برداری از طرح های مهم وزارت نفت و سفر چند تن از مسوولان به استان ها بود؛ سفرهایی که با وجود یکه‌تازی کرونا، با دغدغه سلامت هم‌میهنان و نگاه به شاه کلید توسعه صورت گرفت.