دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

معاون کل وزیر بهداشت گفت: اقدامات اولیه تولید واکسن کرونا با چند کشور انجام شده که در صورت نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان در جریان یک مطالعه متوجه شدند که طوفان سیتوکین یک چرخه معیوب است که بر اثر تولید بیش از حد دو پروتیین توسط سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران با همکاری چند کشور اقدامات اولیه را برای تولید واکسن کرونا انجام داده که این مهم به محض نهایی شدن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (س) 2 شهید مدافع امنیت و نظم و سلامت در چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور کادر درمان، نیروی انتظامی و نظامی و مسوولان استانی تشییع شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده سابق ایلام در مجلس گفت: منتقدان دولت در مجلس، کاهش رشد اقتصادی کشورهای پیشرفته در اثر شیوع کرونا را نمی بینند و بدون توجه به تلاشهای دولت، آن را متهم به ضعف مدیریت می کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شرکت مدرنا اعلام کرد از آنجا که ثابت نشده واکسن تولید شده توسط این شرکت مانع شیوع ویروس مرگبار کرونا می‌شود، ممکن است تزریق واکسن نیز نتواند زندگی را به روال سابق بازگرداند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که اقدامات دولت آمریکا در سالهای اخیر غیرقابل پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - ستاد مبارزه با کرونای دلگان سیستان‌وبلوچستان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اعمال محدودیت‌های جدید در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ویروس کرونا با احتساب 9 فوتی در 24 ساعت قبل از ظهر پنجشنبه، از زمان شیوع تاکنون منجربه فوت 737 بیمار در استان سمنان شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان سال جاری تجهیزات همه پایگاه‌ها تقویت خواهند شد.

خبرگزاری مهر

در دیدار روسای قرارگاه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشگاه علوم زیستی بر استفاده از ظرفیت متخصصان روانشناسی در نقاهتگاه ها توافق شد.

خبرگزاری ایسنا

نخستین نشست هیئت امنای «اندیشکده ادبیات پایداری» برگزار و در این مراسم احکام هیئت امنا به آن‌ها داده شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - امام جمعه شهر مهریز گفت: نیروهای بسیجی در مبارزه با بیماری کووید -19 از ابتدای شیوع آن در اوایل اسفند ماه سال 99 در کنار کادر درمان برای پیشگیری و خدمت به آسیب‌دیدگان پیشگام بودند که جای قدردانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 22هزار و 224 بازرسی از واحدهای صنفی این استان از 20آبان تا پنجم آذر با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - انتشار کلیپی در فضای مجازی از فعالیت وسیله تفریحی در بوستان نماز شیراز در زمانه اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی پارک‌های این شهر، موجب برخورد با متخلف و پلمب وسیله بازی در این بوستان شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: نماز جمعه هفتم آذرماه در اتسان برگزار نمی‌شود.