دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانا

با حضور مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مسئولین استان 10 واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی و 2 سوله ورزشی افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: رصد سلامت و مبتلا نبودن مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در مسیرهای جاده‌ای استان از طریق سامانه "سروا " (سازمان فنی اطلاعات ایران) اجباری شد.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا شهر مقدس قم در 10 ربیع‌الثانی سالروز وفات دختر گرامی امام موسی کاظم (ع) و خواهر گرانقدر هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت رضا (ع)، سوگوار و سیاهپوش است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: تلاش کارکنان بیمارستان‌ها به ویژه کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا کمتر از ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با توجه به پیش بینی بارش در جاده‌های استان‌های شمالی و غربی از رانندگان درخواست کرد که قبل از سفر حتما از سالم بودن برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: سرپرست شهرداری الیگودرز به دلیل برگزاری و شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش عزل شد.

خبرگزاری ایرنا

رضوانشهر - ایرنا - فرماندار رضوانشهر گفت: اطلاع کامل مدیران از نقاط حادثه خیز این شهرستان در شرایط بحرانی، در پیشگیری و مدیریت اوضاع برای پیشگیری از بروز حوادث بسیار موثر است.

خبرگزاری ایسنا

تیم «یاسترب» با سرمربیگری یوسف کرمی تکواندوکار سابق تیم ملی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، چهار نقره، شش برنز و کسب مقام سومی در رده سنی امید هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: بسیج در تمامی میدان‌ها پیشگام خدمت رسانی به مردم است و با تمام وجود از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: افتتاح سایت اتاق فکر جوان، فرصتی مناسب برای شناسایی و معرفی جوانان در این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در 9 ماه اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه شد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: سالهاست عدم اجرای قانون باعث شده تا هرمزگان در دو موضوع بسیار مهم آموزش و پرورش و بهداشت و درمان عقب بماند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مرد 37 ساله ایذه‌ای شب گذشته به دلیل تزریق یک آمپول جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویترز پنجشنبه شب به نقل از 3 منبع آگاه گزارش داد که فرانسه دوم دسامبر (12 آذر) میزبان یک کنفرانس ویدیویی به منظور جمع‌آوری کمک به لبنان خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان طراحی و علاوه بر آن در راستای پیشبرد برنامه‌های این ستاد تاکنون هفت هزار هسته همیاران سلامت در زنجان تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - در حالیکه برخی اخبار حاکی از میزبانی خوشه طلایی از حریفان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه شهید چمران این شهر است اما مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که چمن ورزشگاه ساوه باید اصلاح شود و فقط نخستین دیدار خانگی این تیم در شهر اراک برگزار می شود.