دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمع افراد، جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش امسال در استان بصو مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مربی شهرخودرو گفت: ما هفته پیش هم از داوری لطمه خوردیم و در این بازی هم اعلام پنالتی برای صنعت نفت اشتباه بود.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - نشریه استاندارد انگلیس روز پنجشنبه در گزارشی عنوان کرد که دومین دور قرنطینه سراسری در این کشور دست کم 6 میلیارد پوند به اقتصاد لندن ضربه زده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه وارویک واقع در انگلیس دریافتند با استفاده از رایج‌ترین داروی دیابت موسوم به گلی‌بنکلامید می‌توان مانع پیشرفت بیماری پارکینسون شد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر ببازیم هم فقط این یک بازی است و کسب سه امتیاز با یک بازی ناجوانمردانه ارزشی ندارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به 306 نفر خبر داد

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مشاور رییس سازمان توسعه و تجارت ایران گفت: شیوع ویروس کرونا و تحریم‌ها در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال صادرات کشور را 50 درصد کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 4هزار ماسک در قالب برنامه «سلامتی هدیه خداست» در شرایط شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری به مسافران ایستگاه‌های اتوبوس‌های تندرو (BRT) حد فاصل تهرانپارس - پایانه آزادی اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - دومین موزیک ویدئو با موضوع دفاع مقدس در سال جاری با عنوان «مردهای مرد» در خراسان جنوبی ساخته و در آخرین روز هفته بسیج رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس انجمن کلام حوزه بیان کرد: چالش های مربوط به خود ایمان در قرن 20 و 21 با این عنوان بود که که اصلا ایمان یعنی چی؟ و ایمان وجود خارجی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه آستارا از آمادگی 90 تیم بسیج در قالب طرح سردار سلیمانی برای غربالگری و شناسایی خانه به خانه بیماران کرونا خبر داد و دستگاه‌های اجرایی و مردم را به همکاری در این رابطه فراخواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران با تاکید بر لزوم یادگیری مهارت‌های خودمراقبتی در شرایط کرونایی گفت: این مهارت‌ها کمک می‌کند که افراد در دوران خانه نشینی از بودن در کنار هم لذت برده و تنش‌ها را به حداقل برسانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تئاتر از شاخه‌های حوزه فرهنگ و هنر در هفته جاری با اتفاقات متعدد روبه‌رو بود که از مهمترین آنها می‌توان به آخرین اخبار و اطلاعات از جشنواره سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر و انتقال بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت، از شیراز به تهران اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: امروز با اجرای سومین مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک هزار و 200 بسته معیشتی کمک مومنانه بین مردم کم بضاعت قشم توزیع می‌شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «ما ایرانی‌ها» این هفته یک معلم بازنشسته آموزش و پرورش و همیار کارتون خواب‌ها را به تصویر می‌کشد که از فعالیت‌های خود در جهت بیماران دربند اعتیاد سخن می‌گوید.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، تلاشگران و مدافعان سلامت در مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهدا (ع) این شهرستان روز پنجشنبه با حضور مسئولان سپاه انصار الحسین (ع) تقدیر شدند.