دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: به مناسبت هفته بسیج 500 بسته معیشتی بین نیارمندان این شهرستان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: یکی از شعب یک فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل ایجاد ازدحام جمعیت برای عرضه کالا و افزایش خطر شیوع ویروس کرونا در خیابان طبرسی مشهد مهر و موم شد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - شمار روزانه مبتلایان و جان‌باختگان در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا هر روز حدنصاب تازه‌ای به ثبت می‌رساند و در 24 ساعت اخیر و در رکوردی جدید، 524 نفر جان باختند و مجموع جان باختگان به 38 هزار و 62 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: 32 واحد مسکونی به همت سپاه و بسیج سازندگی تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی این شهرستان شد.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - سالن ورزشی شهدای خداجو با صرف هزینه 2.5 میلیارد تومانی سپاه به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان شهرستان مراغه به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: با شیوع موج جدید کرونا به منظور پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری کووید -19، از عصر امروز (پنجشنبه) تا جمعه شب هفته جاری هرگونه تردد مردم و مسافران به روستاهای ییلاقی این شهرستان ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - جهانی شدن و گسترش ارتباطات در جامعه باعث ایجاد تغییرات بسیار زیادی در زندگی شهروندان شده است، تبادل اطلاعات از حالت سنتی گذشته بصورت کامل خارج و شبکه های اجتماعی به عنوان منبع جدید اطلاعات و اخبار توانسته اند نقش اساسی و تاثیرگذار در حوزه ارتباطات و آگاهی بخشی ایفا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادگاه عالی آمریکا درنخستین تاثیرات حضور قاضی «امی کنی برت» قاضی منصوب شده از سوی دونالد ترامپ و تغییر موازنه 5 قاضی محافظه کار در برابر4 قاضی لیبرال از مجموع 9 قاضی این دادگاه، علیه محدودیت های اعمال شده فرماندار نیویورک بر اماکن مذهبی رای داد؛ کشوری که با موج فزاینده کرونا درگیر است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از فوت 10 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران خوی گفت: برای طی کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی، نقاهتگاهی در سالن ورزشی 9 دی این شهرستان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - بخشدار ریگ از توابع شهرستان گناوه گفت: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم، ختم، چهلم و سالگرد در آرامستان و مساجد این بخش ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن قلم آمریکا با اهدای جایزه صدای تاثیرگذار به «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، از تاثیر قلم وی بر حیات جمعی تقدیر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: امسال 12 هزار و 320 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده که منجر به تشکیل 317 پرونده تخلف شده است.

خبرگزاری ایرنا

چابهار - ایرنا - شهردار چابهار در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: شهر چابهار از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون با یک میلیون و261 هزار لیتر محلول ضدعفونی و گندزدایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - گروه جهادی متشکل از بسیجیان لامرد و مهر همزمان با هفته بسیج، جهیزیه و گوشی هوشمند برای خانواده های نیازمند تهیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - دولت انگلیس اعلام کرد که پس از پایان دوره دوم قرنطینه سراسری، محدودیت‌های جدیدی را برای مهار شیوع کرونا در نقاط مختلف کشور اعمال خواهد کرد.