دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور ناجا از تمدید وکالت‌نامه‌های خرید و فروش خودرو که اعتبار آنها از اول آذر تا پایان آخرین روز محدودیتهای کرونایی، منقضی شود، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مسوول بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: با اجرای طرح سردار سلیمانی، با حضور اکیپ‌های بهداشتی، تست کرونا درب منازل مردم استان گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در راستای توسعه اهداف این قرارگاه و بررسی نحوه همکاری با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با رئیس این دانشگاه دیدار و گفت و گو کرد و مقرر شد متخصصان روانشناسی در نقاهتگاه‌های طرح شهید سلیمانی حضور یابند.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اینکه در چند هفته اخیر آمار ابتلا و مرگ و میر بسیار بالا بود و استان در وضعیت بحرانی و قرمز قرار داشت، گفت: در این زمینه در رتبه اول کشور قرار داشتیم اما امروز طبق آماری که دریافت کرده ایم در حال حاضر وضعیت استان به رتبه دوازدهم بهبود یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اسبق وزیر نفت با اشاره به ریسک‌های موجود در بازار نفت در شرایط فعلی، گفت: از همین رو پیش‌بینی نفت 40 دلاری در بودجه 1400 قابل تحقق است و منطقی به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اینکه بسیاری از فروشندگان نتواستند خودروهای خود را به فروش برسانند و سفرهای بین شهری هم به دلیل کرونا رونق ندارد قیمت خودرو در هفته های آینده کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: پنج بزه نخست و رایج در این استان مربوطه به حوزه خشونت است و این مهم باید در کانون توجه تصمیم‌سازان فرهنگی و اجتماعی باشد.

خبرگزاری ایسنا

دراگان میلیویویچ، خبرنگار کانال بالکان شبکه سحر روز چهارشنبه (5 آذرماه) به علت ابتلا به ویروس کرونا در بلگراد جان باخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار اسلامشهر با اشاره به فعالیت تیم گشت مشترک برای کنترل رعایت محدودیت های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان گفت: روز گذشته 13 واحد صنفی دیگر نیز پلمب شدند تا تعداد واحدهای پلمب شده در شهرستان در چهار روز نخست اجرای محدودیت ها به 27 واحد صنفی برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید19 در کشور به 46 هزار و 689 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت توصیه هایی را برای کاهش خطر ابتلا به کرونا در بیماران مبتلا به فشار خون، دیابت و سرطان ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر رئیس جمهور در ایران هیچ اختیاری ندارد، پس چرا اصلاح‌طلبان در شرایطی که هنوز حدود 7 ماه تا انتخابات زمان باقی مانده، حداقل 26 کاندیدا را در نظر گرفته‌اند؟!

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - سامانه نوبت‌دهی اینترنتی اجرای احکام مدنی و خانواده با هدف ارائه خدمات بهینه به شهروندان و جلوگیری از هرگونه ازدحام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردبیل راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: 11 نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی‌های استان به هزار و 224 نفر رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 482 بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 46 هزار و 689 نفر رسید.

خبرگزاری ایسنا

از یکم آذرماه محدودیت‌های فراگیر دو هفته‌ای برای کنترل شیوع کرونا در سرارس کشور اجرا شد؛ محدودیت‌های تردد جاده‌ای و کنترل ورود و خروج خودروها به شهرها بخشی از این طرح است. با مسدود شدن ورودی غربی شهر سمنان خودروهای غیر بومی و بومی برای ورود و تردد غیرمجاز به داخل شهر از یک جاده فرعی در فاصله 500 متری این ورودی استفاده می‌کنند. این جاده خاکی قبلا برای عبور خودروهای حمل نخاله شهری استفاده...