دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - خدمات بسیج بعنوان یک نهاد انقلابی مردم محور طی گذشت 300 روز از شیوع ویروس کرونا در گلستان مایه دلگرمی درمانگران برای مدیریت بهتر بیماری کووید 19 و یاریگر جامعه برای کاهش تبعات اقتصادی - اجتماعی این اپیدمی است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا از توزیع 800 بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال به نیازمندان این شهرستان، در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: این مقدار مواد از بازرسی یک دستگاه خودرو کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بستری 157 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شاهرود شدن خبر داد و افزود: 36 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - دومین مرکز سونوگرافی در آستارا به مناسبت هفته بسیج در درمانگاه سیدالشهدای سپاه و بانک امانات تجهیزات پزشکی در جمعیت هلال‌احمر این شهرستان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: بسیج برای خدمت ایجاد شده و کارش خدمت کردن به مردم و جامعه و فداکاری و ایثارگری است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نشست خبری پس از بازی دو تیم فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت در مشهد با گله از تاخیر در شروع بازی به علت تاخیر در حضور یگان ویژه در استادیوم امام رضا (ع) این شهر همراه بود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان ایرنا توزیع هزاران بسته معیشتی برای افراد کم برخوردار استان، برگزاری نماز جمعه فردا در سه شهر و لایروبی 500 کیلومتر رودخانه استان از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی رانندگی لرستان گفت: از ابتدای اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی تاکنون بیش از 2 هزار و 800 خودرو در استان جریمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: در ماه‌های پایانی دولت نیز با تلاش دوچندان کار خواهیم کرد که مسیر پیشرفت استان تداوم یابد، زیرا برای حل مشکلات کشور و توسعه جدا از نگرش‌های سیاسی باید منافع عموم و ملی در اولویت قرار گیرد و تلاش و کوشش مدیران، خدمتگزاران و کارگزاران دولت در همین مسیر است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - استاندارخوزستان گفت: آمادگی داریم با کمک سازمان های حمایتی 40هزار تبلت برای خانواده های نیازمند تهیه کنیم تا دانش آموزان آنها برای ادامه تحصیل با مشکل مواجه نشوند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: از نخستین روز اجرای طرح اعمال محدودیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان تاکنون 700 دستگاه خودرو از ورودی های شهر ساوه بازگردانده شده و این وسایط نقلیه به شهرهای خود هدایت شدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و 524 پرونده به دوایر مددکاری کلانتری‌های استان ارجاع شده است که از این تعداد سه هزار پرونده معادل 87 درصد به مصالحه انجامیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس انجمن بسیج هنرمندان صنایع دستی خراسان رضوی گفت: یک بسیجی هیچ زمان تسلیم نمی‌شود تفکر می‌کند که چه باید کرد تا بر مشکلات بتوان غلبه کرد و پیروز شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان برکف استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفندماه 1398 تاکنون همواره در خط مقدم و پیشگام مبارزه با این ویروس بوده و هستند و این روحیه همکاری همچنان در کنار کادر بهداشت و درمان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از بازیکن تیم پیکان که به داور اعلام کرد روی او خطایی صورت نگرفته است، تشکر کرد.