دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در فاصله یک هفته مانده تا برگزاری آزمون وکالت احتمال تعویق آزمون قوت گرفته که تصمیم نهایی را ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعلام می‌کند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: هفته آینده همه ادارات دولتی تعطیل هستند مگر آندسته از کارکنانی که بنا به تشخیص بالاترین مقام آن دستگاه، حضورشان در محل کار ضروری باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسن ایرانی کرونا تا 2 هفته آینده وارد فاز انسانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انصاری گفت: هفته آینده همه ادارات تعطیل هستند به جز افرادی که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه ضروری تشخیص داده شود.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی مکزیک اعلام کرد با ریکاوری کند اقتصاد جهانی از پاندمی کرونا، اقتصاد این کشور 8.9 درصد در سال جاری میلادی آب خواهد رفت.

خبرگزاری مهر

انگلستان اعلام کرد که پاندمی کرونا باعث خواهد شد امسال بزرگترین سقوط تولید اقتصادی این کشور در 300 سال گذشته به وقوع بپیوندند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرماندار تالش با اعلام افزایش تلفات کرونا، شهروندان را به خودداری از شرکت در آئین‌های عروسی و دورهمی خانوادگی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه کرد و از رسانه‌ها و گروه‌های اثرگذار خواست، خطر شیوع بیماری را بخصوص در روستاها اطلاع‌رسانی کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مسئول کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه با اشاره به تلاش طلبه های حوزه های علمیه برای خدمت به بیماران کرونایی گفت: در دوران کرونا بیش از 20 هزار خانواده را از حیث فقر و بیماری بررسی کرده و کمک‌های متنوعی را به آنها ارائه دادیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: عارضه یابی تولید و اشتغال را یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی است که رویکرد این سازمان در حوزه اشتغال، تسهیلگری است نه تصدیگری.

خبرگزاری دانا

زینی وند، فرمانده سپاه ناحیه دورود از توزیع 5 هزار بسته معیشتی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

خبرگزاری دانا

همرمان با سراسر کشور در قالب طرح رزمایش مواسات کمک مومنانه 13 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری دانا

کمبود نهاده های دامی و بازار آزاد توزیع نهاده ها، مهمترین مشکل مرغداری ها بوده و سبب شده قیمت گوشت مرغ به شدت افزایش یابد.

خبرگزاری دانا

کامران هزار خانی از توزیع 15 هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه طی امروز خبر داد.

خبرگزاری دانا

سرهنگ علیزاده، فرمانده سپاه چگنی گفت: در سومین مرحله از اجرای نهضت کمک مؤمنانه 400 بسته معیشتی بین نیازمندان چگنی توزیع شد.

خبرگزاری دانا

مهدوی، مسئول هیئت انصار المهدی (عج) ازنا از حضور و تلاش همه‌جانبه اعضای این هیئت در سنگر خدمت‌رسانی به مردم در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.