دوشنبه 16 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن بارندگی‌های مؤثر در استان گفت: در زمان وقوع بارش‌ها، تمامی اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان وشهرستان‌ها باید در محل کار خود حضور داشته باشند و هرگونه مرخصی در این مدت لغو است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی وزارت رفاه درباره برخی از سوالات و ابهامات حمایت جبرانی معیشت خانوارها در محدودیت‌های شدیدکرونایی پاسخ داد.

خبرگزاری مهر

چاپ دوم کتاب طرزفکر اعتیادآور (خودفریبی را درک کنیم) نوشته آبراهام تورسکی با ترجمه دکتر پوریا صارمی فروشانی و دکتر ندا عصاره توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حدود یک هفته از تعطیلی مشاغل غیرضروری می‌گذرد، یک هفته‌ای که برای این اصناف به اندازه یک سال گذشته و این روزها بعضی از آنها چراغ خاموش و پشت کرکره‌های پایین کار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - 2 طرح درمانی در بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک روز پنجشنبه با حضور نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری تسنیم

وزارت کشور از طریق فراخوانی خواستار طرح دیدگاه‌های مرتبط با تمهیدات حقوقی و اجرایی برگزاری انتخابات 1400 در شرایط کرونا شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی شهید سرافراز علمای شیعه و افتخار گیلان، ایران و جهان اسلام است، گفت: همزمان با سالروز این شهید گرانقدر یادواره تلویزیونی شهدای روحانی و طلبه گیلان برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین با توجه به جمعیت خود، کمتر از امکانات دولتی حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده است و باید به مطالبات مردم در این زمینه پاسخ داده شود.

خبرگزاری ایسنا

با حضور سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، نتیجه پژوهش‌های بالینی فراورده‌های سنتی در کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا، بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - یکه‌تازی کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه‌روز گذشته 14 نفر از مبتلایان به کووید.19 جان خود را از دست داده و 77 فرد مبتلای جدید در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرمانده سپاه مرند گفت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، 2 هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - فرمانده سپاه سردشت گفت: 15 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه هفت میلیارد و 600 میلیون ریال توسط سپاه احداث و تحویل داده شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: همزمان با اجرای طرح محدودیت هوشمند که از اول آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور، در قزوین آغاز شده تاکنون یک هزار و 271 مجوز از سوی فرمانداران صادر شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج مستعفین گفت: جوانان بسیجی ضمن حضور در همه میدان ها و نقش آفرینی موثر تلاش می‌کنند فتنه دشمنان را نقش بر آب کرده و پیش قراولان ظهور باشند.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - چابهار - 85 درصد اصناف شهر و محدوده منطقه آزادچابهار در اجرای محدودیت‌های کرونا همراهی کردند و هم‌اینک شاهد تعامل اصناف، تعطیلی مناطق تفریحی وگردشگری، اماکن ورزشی و بوستان‌ها و اصناف غیر ضروری بویژه "بلوکانی بازار" و بازار منطقه آزادچابهار هستیم.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - دخترک چادر مادرش را با یک دست گرفته و با دست دیگرش در حالی که تخت و کمدهای رنگارنگ فروشگاه را نشان می دهد با التماس از او می خواهد که بروند داخل، مادر که رگه‌های غم در چهره اش پیداست، دست دخترک را محکم‌تر می‌گیرد، در گوشش نجوا می کند و او را به سمت خودش می‌کشد.